Lightning Returns: Final Fantasy 13 – כל הביקורות כאן

lightning_returns__final_fantasy_xiii_review-round-up

"פיינל פנטזי 13: שובה של לייטנינג", נוחת סופית במערב, אחרי שנחת שלשום באמריקה וכבר הספיק לקבל ביקורות מאוד מעורבות עם ממוצע נמוך מ 70

לייטנינג, הדמות שנעלמה לנו מהכותר הקודם בטרילוגיית FF XIII, חוזרת אלינו לביקור אחרון (בטרילוגיה). פיינל פנטזי חדש זה תמיד סיבה למסיבה, והכותר שכבר שוחרר ביפן בנובמבר, יגיע אליכם מחר. FF XIII-3 בנוי על יסודות המשחקים הקודמים, תוך הוספת תוכן חדש כגון מערכת שיותר מבוססת על קרבות-פעולת לחימה, עולם פתוח ששחקנים יכולים לנווט בו בחופשיות. חלק גדול מהמבקרים לא מתרשם מפיינל פנטזי 13 חלק 3 ותמצאו כאן כמה ציונים ממש, אבל ממש נמוכים מהאתרים הבכירים בעולם (למשל, גיימספוט -50). הבעיה הגדולה של המשחק היא העלילה וההחלטה על סוף לא ברור ודי מוזר לטרילוגיה. תמצית הביקורות:

[dropcap]ה[/dropcap]אתר IGN בחר בכותרת "מזג אוויר סוער" לביקורת המשחק, שמשקף מערכת קרב טובה, אך סיום מאכזב:

סוף מוזר לטרילוגיה, למרות שמערכת הלחימה החדשה היא הצלחה גדולה. העולם המעוצב היטב מספק יותר ממספיק סיבה אחת לשחק עד סוף מסעה של לייטנינג. מדובר במשחק טוב, אבל חלק גדול ממה שהפך את משחקי Final Fantasy לבלתי נשכחים הוא הקשר שלנו לדמויות ולסיפור, וכאן משהו חסר.

IGN LR FFXIII REVIEW

לקווין וונאורד, המבקר המוערך של האתר גיימספוט אין רחמים לפיינל פנטזי או ללייטנינג ומעניק לו את אחד הציונים הכי נמוכים השנה באתר (5/10) למשחקי AAA:

מערכת הסכימות המבטיחה וסצנות המעבר הגרנדיוזיות הם עמודי תווך מוצקים שמהם אפשר היה לבנות RPG נהדר, אבל שובה של לייטנינג ב Final Fantasy XIII, רחוק מגדולתו.

פיינל פנטזי 13 לייטנינג ביקורת

האתר Destructoid מעניק למשחק ציון 75/10 ומסכם את זה שיש למשחק מספיק קהל, מספיק רגעים טובים, אך סובל מכמה בעיות:

יש הרבה אפשרויות במשחק לכייף, אם תבואו אליו בראש פתוח, ומוכנים להתעלם מכמה בעיות. מגבלת הזמן יכולה להיות קצת מתסכלת, גם הקושי של המשחק וחוסר ההדרכה. אבל יש כמה מקומות מצוינים לחקור, כמה משימות חכמות לקחת, וכמה אלמנטים של סיפורי רקע ממש טובים ואפילו כמה רגעים נוגעים ללב באופן מפתיע.

פיינל פנטזי 13-3 ביקורת

האתר גיימרבולושן העניק למשחק ציון נמוך של 2/5 (שזה 40 מתוך 100) ולמרות שלדעת המבקר, מערכת הקרבות מעולה, כל השאר בינוני ומטה:

Lightning Returns Final Fantasy XIII reviews

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Lightning Returns: Final Fantasy XIII:

http://www.youtube.com/watch?v=xdglOd9haPY

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

פיינל פנטזי – עד לאן התדרדרת? 🙁

עצוב כן. כותר מאולץ עלילתית

ולפני היה גם את האסון הזה שנקרא פיינל פנטזי 14 (למרות שגאלו אותו מייסוריו עם 'ממלכה נולדת מחדש').

ועכשיו מחכים לפיינל פנטזי 15, המשחק הזה נראה לא רע בכלל, למרות שכבר למדתי שמראה יכול להטעות. מקווה רק לטוב.

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x