הצביעו למשחק האינדי של 2013

משחק-האינדי-לשנת-2013

מי לדעתכם היה משחק האינדי של שנת 2013? הצביעו והשפיעו לזוכה שלכם בקטגוריית משחק האינדי של שנת 2013! 

כאתר שתומך בתעשיית האינדי, ובהמשך להבטחה שלנו מכתבת הסקר של בחירת משחק השנה, זה הזמן שלכם לבחור את משחק האינדי שהכי אהבתם השנה. ההצבעות שלכם יכתירו את משחק האינדי לשנת 2013. השנה נשחפפנו למספר לא מועט של משחקי האינדי שמתוכם דלינו את 5 המשחקים שלטעמנו היו המוצלחים ביותר בתעשיה המתפתחת הזו.

המועמדים: 

1. Papers, Please 
אולי אחד המשחקים היותר מקוריים שיצאו השנה, עם משהו שלא נראה קודם לעולם. במשחק אתם עובדים בגבול למדינת ארסטוזקה, ואתם צריכים להחליט מי נכנס ומי לא לפי מה שנקבע באותו יום. נשמע רפטטיבי ומשעמם? אז זהו שממש לא, המשחק מאתגר מאוד, וידרוש חשדנות ותשומת לב לפרטים הקטנים בנוסף לעבודה מהירה. מה קורה אם מפשלים? לא תקבלו את מסך ה-Game Over הרגיל, וגם לא תחזרו לצ'קפוינט, אתם תקבלו פחות משכורת, שתשפיע על פרנסת המשפחה שלכם בהתאם ויכולה לגרום למותם מרעב או מחלות או כליאתם בבתי כלא.

2. Stanley Parable
את דרכו הלא ברורה, החל סטנלי כמוד מבוסס על מנוע סורס ל-Half Life. כאחד שאוהב בחירות, כששמעתי על המוד עוד ביציאתו, הייתי חייב לנסות, מהרגע הראשון התאהבתי במשחק, בתחכום שלו ובהומור שלו, וכאשר הוא צץ לו ב-Greenlight בסטים, התפללתי שהוא יעבור, הדבר אכן קרה, והמשחק לאחר שנוספו לו מספר סופים והוא עבר כמה שיפורים גרפיים מאז המוד הגיע לסטים וכבש את לב המבקרים והמשתמשים.
בקצרה על המשחק, המשחק הוא משחק "חקירה" אפשר לקרוא לו כך, שבו השחקן יכול לבחור את מה שהוא יעשה ולהשפיע על התפתחות המשחק באופן משמעותי, האמת היא שכל מה שאוסיף להסבר הזה לא יעזור, אני ממליץ בחום להוריד את הדמו מעמוד הסטים של המשחק, הדמו הוא בעצמו חוויה שכל גיימר חייב לעבור והוא בנוי בצורה גאונית – מומלץ בחום!

3. Gone Home
7 ליוני – 1995, מגיעים הביתה ומצפים לראות את המשפחה, אבל אף אחד לא שם.. מה הולך פה? זה בערך כל המשחק, המשחק זורק אתכם בבית, ואתם צריכים לחפש על חפצים שנמצאים בו מה לעזאזל קרה פה ולאיפה כולם נעלמו. אין הרבה לומר על המשחק הזה, חוץ מזה שגם הוא כבש את לבם של המבקרים והשחקנים וייכנס לספרי ההיסטוריה.

4. Euro Truck Simulator 2
טכנית, המשחק יצא ב-19 לאוקטובור ב-2012 אך לסטים הוא הגיע ב-19.1 דרך שירות ה-Greenlight של סטים, אם לא שיחקתם במשחק, אתם כנראה שואלים את עצמכם עכשיו משהו בסגנון: "מה לעזאזל סימולטור משאיות עושה פה?! מה עובר עליהם?". אז.. אני אפתיע אתכם, גם כשאני משחק במשחק אני שואל את עצמי מה לעזאזל אני עושה, למה אני משחק בסימולטור, למה בסימולטור משאיות, ולמה לעזאזל אני נהנה?! ומסתבר שאני לא היחיד שהרגיש ככה, המשחק זכה לפופולריות רבה והוא עשה לא מעט רעש ביציאתו. עם כך שהמשחק ממכר ברמות, רמת הפירוט אליה הצליחה להגיע חברת האינדי מרשימה, ולעתים תחשבו שאתם משחקים במשחק AAA של ממש.

5. Rogue Legacy
אם כבר משחק האינדי של השנה, איך אפשר בלי משחק רוג-לייק שבדרך כלל גורם לשחקנים לרצות לשבור את הקונטרולר? מה מיוחד ב-Rogue Legacy? המשחק ייתן לכם מספר אופציות לאבירים בהם תוכלו לשחק, כאשר לכל אחד יש תכונות חיוביות, שליליות ונטרליות. לדוגמה: ראיה בשחור לבן, ענקים, גמדים, לא רואים ב-3D, אין אנימציות, קלסטרופובים, הומואים, לסביות וכמובן.. אבירים עם פוביה מתרנגולות. וזוהי רשימה קטנה של תכונות מתוך המון. כאשר תמותו עם האביר בו שיחקתם, תחזרו ישר למסך הבית ותצטרכו לשחק עם אחד הצאצאים של האביר שלכם, כמובן שגם פה כל אחד עם תכונות משלו.

על הזוכה המאושר נכריז ביומו הראשון של שנת 2014.

אתם מוזמנים לדון על הבחירות שלכם ולהציע לנו מועמדים נוספים בתגובות, הצביעו והשפיעו!

[polldaddy poll="7671209"]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יופי של חמישייה גיימפרו!
בחרתי בפייפרס פליז 🙂