משחק השנה 2013 של גיימספוט: אגדת זלדה (3DS)

 משחק השנה של גיימספוט 2013

משחק (השנה) של פעם בעשור: באתר הגיימינג הפופולרי גיימספוט בחרו במשחק The Legend of Zelda: A Link Between Worlds למשחק השנה לשנת 2013. קונסולת ה 3DS קוטפת את משחק השנה מכל הגדולות

אחרי שכבר דיווחנו על משחק השנה שנבחר בטקס VGX השנה (GTA V זכה), מגיע תורם של אתרי הגיימינג הגדולים וביניהם האתר גיימספוט, שהריץ קמפיין בן שבועיים וחצי לבחירת משחק השנה של 2013. משחק ה 3DS זכה לציון 9/10 בגיימספוט, ולמרות שלא מדובר בציון הגבוה ביותר באתר (Gone Home קיבל 9.5), החליטו העורכים בשיתוף צוות האתר לבחור בכותר האחרון של אגדת זלדה – The Legend of Zelda: A Link Between Worlds ולהכתיר אותו כמשחק השנה.

אגדת זלדה משחק השנה 2013

בדומה להפתעה הגדולה של לפני 4 שנים כשנבחר המשחק האנונימי (והמצוין) Demon's Souls למשחק השנה לשנת 2009, גם השנה גיימספוט מפתיעים עם הבחירה שנראית כמו סגירת מעגל שכן, לפני עשור בדיוק קטף את התואר של 2003 משחק אחר באותה סדרה- The Legend of Zelda: The Wind Waker. 

מבט על הזוכים האחרים בקטגוריות המשניות לפטפורמות השונות מציג משחקים שהייתם מצפים לראות כמועמדים בולטים לתואר משחק השנה. דבר אחר, שימו לב כי אף משחק יריות מגוף ראשון לא נמצא ברשימה, כי משחקי ה FPS השנה, לא חידשו דבר:

משחקי השנה 2013 גיימספוט

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה דווקא המשחק האגדה של זלדה ב3ds משחק השנה זה סתם משחק גרוע כל משחקי האגדה של זלדה זה משחקים גרועים.