הפיתוח של Rainbow 6: Patriots אותחל

Rainbow-6-Patriots עדכונים

יוביסופט שוברת שתיקה ושופכת אור על משחק ריינבו-סיקס הבא: הפיתוח הראשוני בוטל ואותחל לדור הבא והמשחק עשוי להחליף שם

לא מעט סימני שאלה אופפים סביב הכותר הבא בסדרת ריינבוסיקס, כשסימן החיים האחרון לקיומו של המשחק הצביע על כך שהוא עבר לדור הבא ולכן העיכובים והשקט מצד יוביסופט. מעריצי הסדרה שכבר מזמן איבדו תקווה, מקבלים עדכון מיוביופט ששופכת מעט אור תהליך הפיתוח ומסתבר שלא רק שהמשחק עבר לדור הבא, אלא שכל התהליך אותחל.

לורן דטוק, נשיא יוביסופט בצפון אמריקה לורן התראיין לאתר IGN וניסה להסביר מה קורה שם במחלקת הפיתוח של הכותר הזה שדי נדחק לפינה:

היו לנו צוות ליבה שהיה לאנשים שם ראייה טובה. הם התחילו את הפיתוח, ואז המשחק פשוט לא עבד. אז הם היו חייבים להתחיל מההתחלה. עכשיו הם הולכים לקחת את היתרון של הקונסולות חדשות, וזה אחד מאותן דוגמאות שבו אתה מנסה, זה לא עובד , מנסה שוב וחוזר חלילה. אם זה לא עובד , אנחנו לא הולכים להביא לכם את זה

שם חדש?

בנוסף, לורן גם רמז כי קיים סיכוי ששם המשחק ישתנה בעתיד, בהתאם לשינויי הפיתוח ולכיוון שאליו ילך המשחק. ריינבוסיקס יישאר, והשינוי יהיה לגבי "פטריוטס":

האם זה יכול להיות משחק יריות עם שם אחר בסופו של הדבר כיוון שהקבוצה לא רוצה לעשות את החבר'ה ללוחמה בטרור? אולי הם רוצים להיות בהגדרת שכירי חרב ? זה אפשרי .

Rainbow Six: Vegas 2 הוא הכותר האחרון בסדרה ששוחרר בתחילת 2008, כמעט 6 שנים מהיום. המשחק Rainbow Six: Patriots הוכרז ב-2011 ל- Xbox 360, PlayStation 3 ול-PC וכאמור עבר לדור הבא (XOne/PS4) ועכשיו נשאלת השאלה אם הוא עלול לא להגיע לקונסולות הנוכחיות.

rainbow-6-patriots-pc

מקור: IGN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תראה מזה גורם שהכסף גורם לטכנולוגיה להתקדם בקצב איטי.
עכשו אומרים עד שתצא הקונסולה הבאה עוד 7 שנים,7 שנים נשאר עם אותה טכנולוגיה

חבל שהם לא מפתחים למחשב ואז עושים פורט לקונסולת קשה להבין למה לא להשקיע במחשב ששמה הגרפיקה פי 10 יותר ראליסטית מהלך מטומטם.
לדעתי הקונסולות יפגעו בפיתוח משחקים למחשב ככה לא נתקדם בחיים

דווקא קל להבין, יש כאן שיקול כלכלי פרופר. משחקי קונסולות נמכרים ביחס של 1:8 לעומת משחקי מחשב. אם היית חברה כמו יוביסופט, היית משקיע בפלטפורמה שמוכרת הכי פחות?

שיקחו את הזמן כמה שהם רוצים אני רוצה משחק טקטי מצוין לדור הבא שרק Ubisoft יודעת לעשות