Steam Machine – קונסולה לבנה נחשפת

Steam-Machine-קונסולה-לבנה

iBuyPower חושפת את גרסת הפרוטוטייפ שלה לקונסולה של סטים שתפעל על רזולוציה 1080p ותרוץ ב 60 פריימים לשניה. שם הקוד: גורדון ופרימן

את הפרוטוטייפ הרשמי של ה-Steam Machines, כבר הספקנו לראות. קופסא שחורה בעיצוב מיוחד שבקרוב תישלח ל-300 בטא-טסטרים ברחבי העולם. מאחר ומדובר בקונסולה שהיא מחשב PC שרץ על מערכת הפעלה מבוססת לינוקס, זה יאפשר ליצרניות נבחרות לבצע מניפולציה משלהן, גרסה מיוחדת לקונסולת הסטים מאשין, ובאישור של וואלב כמובן. למעט הבקר, Steam Controller.

אחת מהן היא iBuyPower שקונסולת אב הטיפוס הלבנה שלה נחשפה היום ברשת, ובהמשך היא תחשוף דגם נוסף, כך שהסטים מאשין שלה תגיע בשני דגמים, כרגע תחת שם הקוד גורדן ופרימן.

Steam Machine לבנה קונסולה לבנה סטים Steam Machine WHITE

האתר Engadget שחשף את התמונות הראשונות של הקונסולה הלבנה, מדווח כי למרות שאין מידע על המפרט הטכני שלה, היא מיועדת לשחרור ב 2014 ושהחומרה שלה מספיק חזקה להפעיל את כל הכותרים בסטים ברזולוציה של 1080p וב-60fps. בנוסף, iBuyPower מתכוונת להשיק שתי וריאציות של ה"קופסה הלבנה" כשכרגע, בשלב הפרוטוטייפ פועלת בגרסה מוקדמת של מערכת ההפעלה SteamOS

למרות שלטענת היצרנית "זה לא מוצר די מוגמר", וואלב כבר חשפה בעבר את המפרט הטכני הרשמי של הסטים מאשין, ועם CES 2014 שממש מעבר לפינה, הקונסולה החדשה של סטים לבטח תככב שם, אם וואלב רוצה להשיק אותה בשנה הבאה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני יותר מבטוח שהיא תשיק את half life 3 יחד איתה, וזה משהו שאף אחד לא יצפה לו.
החברה הזו פשוט ענקית, ואני צופה לה הצלחה מסחררת…!!

אמן.