זעמו של שחור הזקן: ההרחבה הראשונה של AC4 הודלפה!

AC4-CaribbeanSea_FuriousBlackbeard

הדלפה של גביעים (Trophies) חדשים למשחק החדש של סדרת אמונת המתנקש, Assassin's Creed IV: Black Flag, חושפת את ערכת ההרחבה הראשונה לכותר השישי של סדרת משחקי ההתגנבות ההיסטוריים של יוביסופט. ככל הנראה תכלול את שודד הים "שחור הזקן" כדמות מולטיפלייר, בנוסף לשתיי דמויות חדשות.

לפני יומיים-שלושה, התעדכנה רשימת הגביעים למשחק AC4: Black Flag, והוסיפה ארבעה גביעים חדשים (בנוסף לשישה מהרחבה אחרת של המשחק, "Freedom Cry"). הגביעים החדשים בעיקר מתמקדים בדמויות החדשות שיהיה ניתן לשחק. אחת מהם: "שחור הזקן", אווטאר האנימי (והכינוי המפורסם) של אחד משודדי הים המפחידים והמוצלחים ביותר הכל הזמנים: אדוארד טאץ'.

שתיי הדמויות האחרות נקראות "היגואר" ו"הסחלב". אין שום מידע אחר בנוגע לדמויות החדשות פרט לכך שעל מנת להשיג את הגביעים החדשים, על השחקן בתור שחור הזקן להרוג בצורה אקרובטית ועם אקדח, שחקן אחר, תוך 10 שניות; לחסום 10 יכולות של שחקנים אחרים עם היכולת "חבלה"; להשיג את הציון הגבוה ביותר, בתור "היגואר", במשחק Domination. הגביע האחרון מבקש להרוג שחקן אשר משתמש במעלית, אך נתפס על ידי מלכודת.

יוביסופט עצמה עוד לא הגיבה על ההדלפה.

Edward_Thatch_concept

Assassin's Creed IV: Black Flag שוחרר ב-29 באוקטובר לקונסולות הנוכחיות ול-Wii U, וב-19 בנובמבר למחשב האישי, ויהיה שווה לחכות. המשחק גם שוחרר כבר ככותר השקה לפלייסטיישן 4, עם שיפורים גרפיים, וצפוי להשתחרר מחר ככותר השקה לקונסולת ה-Xbox One. המשחק זכה לביקורות חיוביות עם ממוצע ציונים שנע בין 82 ל-88. אתם גם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על המשחק, שזכה לציון גבוה של 9.5.

מקור: Gaoom

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמע מאוד מענין!
תודה

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x