Stealth Inc מגיע לפלטפורמות של אפל

stealth-inc

משחק ההתגנבות המוצלח מגיעה לפלטפורמות של 'אפל' בשבוע הבא. "'ספלינטר סל' מאחוריך …"
בשורה משמחת מגיעה היום ממפתחי משחק ההתגנבות Stealth Inc, שמודיעה כי המשחק ששוחרר במקור ב2011 עבור הPC ואח"כ ללינוקס תחת השם Stealth Bastard Deluxe: Tactical Espionage Arsehole, ושזכה גם לגרסת קונסולה לפלייסטיישן 3 ולויטה תחת השם Stealth Inc.: A Clone in the Dark, צפוי לצאת בשבוע הבא גם לפלטפורמות של אפל החל מאייפון 4S, אייפוד 2 ומיני, ומעלה.

stealth-inc

Stealth Inc הינו משחק פאזל/פלטפורמה בז'אנר ההתגנבות ובמבט מלמעלה בגרפיקה דו-ממדית 2D (סטייל GTA 2). המשחק מציב אתכם בנעליו של שיבוט המנסה להימלט ממתקן סודי וקטלני שמאובטח ע"י רובוטים משוכללים ומצלמות לייזר חכמות. המשחק מזכיר לטובה את משחקי הדו-מימד הפופלאריים ששלטו בשנות ה90 (קרי : הילדות שלי …) עם משחקיות מהנה וזורמת, . Stealth Inc הוא לא משחק התגנבות טיפוסי, שכן לא תעשו שימוש בכלי נשק מיוחדים, שיריון או גאדג'טים כי מלבד משקפיים מיוחדים ומשחקיות של התגנבות נטו יעזרו לכם לעבור את השלבים בשלום , אחרת, תיפסלו מיידית ! .

stealth-inc

המשחק זכה לביקורות טובות בכל הפלטפורמות, גם מצד המבקרים וגם מצד הגיימרים. הגרסה למכשירי אפל (iOS) תהיה גרסת פרימיום והמחיר יפורסם סמוך להשקה. גרסת ה iOS ותכלול את כל 80 השלבים המקוריים (שיעבירו לכם 10 שעות משחק) ואם תרצו לשחק עוד, תהיה לכם אפשרות לרכוש מעל 1800 שלבים עצמאיים שנוצרו ע"י חברי הקהילה.

מקור:vg247

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כתיבה גרועה, למען האמת.

קראתי פעמיים ולא מבין מה אתה רוצה, כתוב סבבה, קצר ולענין
יא כבד! 🙂

טעויות כתיב, שימוש בסימני פיסוק במקומות הלא נכונים.
חבל.

תוקן. תודה על ההערות