Ryse: Son of Rome לא יגיע למחשב בעתיד

ryse-son-of-rome

מיקרוסופט שמה קץ לשמועות ואחד ממשחקי הדגל שלה לאקסבוקס הבא לא יזכה לגרסת PC בעתיד. גם דמו לאקסבוקס לא יהיה זמין

היו לא מעט שמועות על כך שהמשחק של קרייטק Ryse: Son of Rome, יגיע בהמשך גם לשחקני המחשב שיוכלו להנות מגרפיקה משודרגת, הודות למנוע CryEngine3 שידוע באופטימיזציה המועדפת שלו למחשבים אישיים. אבל, מסתבר שגם במקרה הזה, דאגה מיקרוסופט לשמור לעצמה עוד משחק אקסלוסיבי בבית, כמו שעשתה בהסכם עם EA כשנישלה את שחקני הפלייסטיישן מהמשחק Titanfall לעולמי עד.

במהלך Livestream שנפגין את מצב המולטי של המשחק Ryse, מפיק המשחק ג'סטין רובי וגלן גרגורי, מנהל המותג הבכיר של מיקרוסופט סיפקו את החדשות לכל המעריצים שמחכים לגרסת  PC של המשחק וגם ענו על השאלה האם יהיה דמו למשחק, כלומר, האם אפשר לנסות אותו לפני הרכישה. התשובה לשתי השאלות היתה NO. לא יהיה דמו למשחק לבעלי Xbox One ולא תהיה בעתיד גרסת PC. צפו בלייב-סטרים:

כותר ההשקה האקסקלוסיבי לXbox One, הוכרז לקונסולה במאי השנה וכיכב במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 2013, עם סרטון גיימפליי ראשון ומרשים, התחושה היתה שאחרי השקת הקונסולה כשהכל יירגע, קרייטק תכריז על גרסת PC. אבל, מיקרוסופט כנראה מעדיפה ללכת בכל הכוח ולהילחם על כל כותר בלעדי לקונסולה לקראת מלחמת העולם הבאה שלה: השקת הקונסולות של הדור הבא. במערכה הראשון שלה עם קול אוף דיוטי גוסטס היא כבר הפסידה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נ"ב הוא יצא למחשב

אחרי שנכשל בביקורות…ואחרי שהמפתחת נקלעה לקשיים כלכליים.

כמה מושחתים יש בעולם היום זה ההוחכה כסף כסף

עד שיש משחק שהוא שילוב של ספרטקוס וגלדיאטור… החלום שלייייייייייייייייייייייייי
אני לא אוכל לשחק בו… המזל שלי 🙁

מבאס תחת!
אבל אם זה החלום שלך תקנה אקסבוקס אחי 🙂

זה עדיין לא שווה את זה… rise ככל הנראה הוא לא משחק כזה טוב. החלקים של משחק נראים הרבה פחות טוב מהטריילרים. הרוב שם זה QT ואין סיכוי שאני אקנה את הקונסולה הפחות טובה מהשניים בשביל משחק אחד.
*אני כבר אשמח בו אצל חבר מתישהו חחחח

אני הייתי רוצה שיוביסופט יוציאו משחק ברומא העתיקה, ראינו בAC כמה טוב הם משחזרים תקופות ואני לא מצאתי משחק שמשתווה למשחקיות הזורמת שלהם…

משחק שלהם ברמא העתיקה/יוון/מצרים זה חלום והחלום הכי גדול הוא משחק שלהם על ספרטקוס! זה יהיה מ-ו-ש-ל-ם!!!

ספק אם הם יוציאו משחק אססינס קריד ברומא העתיקה; אססינס קריד בראוורהוד מתרחש ברומא של תקופת הרנסאנס, ומשחק הפייסבוק "פרויקט מורשת" נתן כמה משימות רומא העתיקה (לא משהו גדול).

אני לא בטוח לגבי יוון אבל מצרים העתיקה היא אחת התקופות שיוביסופט מעדיפה לא לעשות (ביחד עם מלחמת העולם ה2 ויפן הפאודלית). למרות שיש סיכוי קטן (מאוד).

משחק על הסדרה "השדים של דה וינצ'י" יהיה מעולה. או משחק על "הבורג'ס" בלי קשר לסדרת AC. ובכלל 1666, נשמע ממש מבטיח וממש ממש חבל שהוא נופל בגלל בעיות בין המפתח ליוביסופט…
ובכללי, כל משחק הסטורי עד שנת 1700-1600 ככה יכבוש אותי…

אז יש לי משחק בשבילך: אמונת המתנקש 4: דגל שחור שיצא לא מזמן. הוא מתרחש בתחילת המאה ה-18 (1715-1722).

הוא לא מתרכז ברומא, אלא באיים הקריביים, אך זה משחק היסטורי ומהנה, ואישית מועמד חזק אצלי לתואר משחק השנה.

יש גם את המשחק רומא 2: מלחמה טוטאלית שמתרכז ברומא. זה משחק אסטרטגיה בזמן אמת למחשב. לפי הבנתי הוא לא טוב כמו קודמיו, אבל הוא מהנה לא פחות.

מפסידים לקוחות רבים!!

ברצינות, עד שסופסוף אכפת לי מכותר של קרייטק…