עדכון גדול מגיע ל-GTA Online בקרוב

אמש, Rockstar פרסמה מידע על העדכון הגדול הבא שיגיע למצב ה-Online של המשחק, ונתנה לנו עוד קצת מידע על חבילות הפיצוי שיגיעו לשחקנים.

לפני המידע על העדכון, Rockstar מסרה שחבילות הפיצוי שנאמר עליהן לפני שבועיים שעד עכשיו לא הגיעו לשחקנים, יגיעו בקרוב מאוד. Rockstar רצתה להיות בטוחה שכל הבאגים בהם נמחקים שחקנים וציוד יטופלו במאה אחוז, כדי שלא יהיו בעיות בעת הפצת הכסף. בנוסף לכך, יש עוד כמה תיקוני באגים וגליצ'ים קטנים שעשויים להקשות על העברת הכספים, אז גם הם יתוקנו, העדכון המתקן הזה ישוחרר השבוע.

חבילת Beach Bum
חבילת התוכן הראשונה שתצא ל-GTA Online, החבילה תוסיף מספר רכבים שיתאימו לחוף הים ועוד מספר נשקים שיהיו זמינים לשימוש ב-Gta Online וגם במוד השחקן יחיד במשחק. בנוסף לכך, החבילה תוסיף עוד מספר דברים לעיצוב השחקן ב-GTA Online כמו כובעים, קעקועים, תסרוקות ועוד.. החבילה תוסיף ל-GTA Online עוד מספר פעילויות מלאות אקשן לדברים שקיימים כבר במשחק כמו: Survivals, Gang Attacks, Last Team Standing, Parachutes, DeathMatches ומרוצים.

יוצר התוכן
כלי שהרבה מהקוראים כאן חיכו לו, ישוחרר ממש בקרוב. החלק הראשון של יוצר התוכן ישוחרר בסתיו הקרוב וייתן לשחקנים את האפשרות ליצור ולפרסם DeathMatches ומרוצים ואף את האפשרות לשחק ולתת ציון ל-DeathMatches ומרוצים ששחקנים אחרים עשו. Rockstar תשים עין על הדברים שהשחקנים יפרסמו, והטובים ביותר יתויגו כ-'Rockstar Verified' והם יוצגו במיוחד ב-Social Club וב-Newswire במשחק.
בנוסף לכך הם ייקחו חלק בלתי נפרד ב-Social Club Events עליהם יפורט בהמשך הכתבה. גם יוצר התוכן וגם חבילת Beach Bum יגיעו בחינם.

Social Club Event Weekends

החל מנובמבר, יתקיימו איוונטים מיוחדים מטעם Rockstar ב-GTA Online שיביאו המון בונוסים מיוחדים, מ-Crate Drops מיוחדים עם חפצים יחודיים במשחק עד להנחות במשחק עצמו על פריטים מסויימים. בנוסף לכך Rockstar תעשה Live-Streams מיוחדים מהמשחק  שיוצגו בעמוד ה-Twich של Rockstar אשר במהלכם יהיו Giveaways של ציוד נדיר במשחק.

לדעתי אלו חדשת משמחות, סוף סוף יוצא יוצר התוכן שיכול להוסיף המון המון תוכן למשחק, והנאה ביצירת המפות ולשחק במפות של אחרים. מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות! 
הביקורת על GTA Online מתעכבת לצערנו, אך אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שהיא תגיע בקרוב. עד אז אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו על GTA V.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הלוואי שיוציאו למחשב וכולם יורידו שילמדו לקח, עם הם היו מוציאים למחשב מתי שיצא לקונסולות ההיתי קונה ומה שעושה רוקסטאר זה אנטישמיות בגלל שכמה מורידם את המשחק אז הם שמים זי* על כולם זה כמו עם השנאה פעם שהיה לשחורים זה לא קביל אסור לתת יד לזה

זה לא רק בגלל הורדות לא חוקיות….זה הרבה יותר ריווחי מלא אנשים קונים פעמיים את המשחק…

התגובה שלך כל כך לא ברורה לי…
אנטישמיות? מתי רוקסטאר פגעה ביהודים?
מה הקשר בין אנטישמיות לשנאת שחורים ומה הקשר לGTA?
זה מאוד קביל, רוקסטאר לא פוגעת בשום קבוצה על בסיס דת או צבע עור. היא פוגעת ברעיון של השימוש במחשב אולי, אבל זה חוקי לגמרי. זה כמו שתגיד שכשמוציאים אפליקציה לאייפון אבל לא מוציאים אותה למחשב זו אפלייה לשחקני המחשב.
מהמשפט הראשון שלך לא הבנתי אם אתה תומך במחשב או לא. אם הם יוציאו את המשחק למחשב וכולם יורידו הם ילמדו לקח שלילי, מצד שני אתה אומר שאתה תקנה את זה והם צריכים להוציא את זה למחשב כדי לא לפגוע בשחקני המחשב.
ד"א אני גם(?) חושב שהם צריכים להוציא את זה למחשב, וכנראה שהם יוציאו. אם הם השקיעו מעל ל300 מיליון דולר על המשחק אין לי ספק שהתקציב שיידרש בשביל פורט לגרסת המחשב הוא קרוב לגרושים בעיניהם.
אני לא מנסה להתנשא עליך או משהו. אבל יש לך שגיאות כתיב, חוסר בסימני פיסוק והתגובה שלך גם לא כל כך ברורה 🙂

lawyered

רגע מה עם הייסטס?

ישוחרר מידע עליהם בשבוע הבא, נרשום על זה כאן, כמובן 🙂

סופסוף! וזה עוד בחינם! ^^