אינטל: "מישהו שילם הרבה כסף כדי ש GTA V לא ישוחרר למחשב"

GTA-V-CHOP

למנהל השיווק של אינטל יש תשובה לכל מעריצי GTA שמחכים לגרסת PC למשחק החדש- כסף.

יצרנית המעבדים אינטל,  תשמח באופן טבעי למדי לראות יותר אנשים משחקים על המחשבים שמבוססים על החומרה שלה, תוך שימוש ברכיבי אינטל ולכן הם פוקחים עין על סצנת המשחקים. אחד מאנשיה הוא כריס ר. סילבה, מנהל שיווק של אינטל, שלטענתו המשחק Grand Theft Auto V לא שוחרר למחשב בגלל מניעים כלכליים, כשחברות מסוימות (יש 2) שילמו הרבה מאוד כסף כדי שהתוכן הזה יהיה בלעדי לקונסולות שלהן.

מה שכן, הוא אומר ש GTA V יגיע למחשב ולא עוד הרבה זמן, קרי, לדעתו המשחק פותח מלכתחילה וביחד עם הקונסולות לפלטפורמה הזו, רק לא שוחרר מאותן סיבות (כסף):

עם Grand Theft Auto V אני לא חושב שזה יהיה ארוך מאוד עד שנראה גרסת מחשב, אבל זה מה שקורה כשיש לך השקת מותג חדשה עם שתי חברות שיש להם המון כסף בניסיון לוודא שיש להם את התוכן.

מישהו שילם הרבה כסף כדי לוודא שהכותר ישוחרר בלעדית.

GTA V PC
בקרוב ייפגשו? GTA V PC

לטענתו גם שוק המחשבים לגיימינג הולך וגדל, למרות הדיווחים והחששות כי השוק בנסיגה.

ענף משחקי המחשב רק ממשיך לגדול. אם אתה מסתכל על כמות ההכנסות שמופקת על ידי משחק מחשב, אז מדובר בעשרות מיליארדי דולרים בכל שנה. זה מגוון ועשיר מאוד, וזה הכוח הגדול ביותר שלו.

המידע האחרון בנוגע לגרסת PC היה מבוסס על קוד שנשלף מקובץ ה xml של הקונסולות. מהקוד נראה כי פורט המשחק יבוסס על  DirectX 11, שזה הגיוני מאחר ושני המשחקים האחרונים של רוקסטאר למחשב (Max Payne 3 ו- L.A. Noire) כללו תמיכה ב DX11, מה שאומר שהפורט למשחק יבוסס כנראה על גרסת DirectX האחרונה ובטח ייראה נהדר.

מה דעתכם על הטענה של אינטל?

מקור: PC Gamer

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה חדש?
money makes the world
תודה על הכתבות הנפלאת והמענינות שאתם מעלים.

תודה על התמיכה 🙂

שה"מישהו" הזה ימות!!!
סתם דופק לנו את המשחק אחרי כל הזמן שחיכנו!!!
(לפחות הוא יצא לנו מתי שהוא)

ברור שיהיה למחשב …גם זה טריק ידוע שהם עושים שבכוונה מתעלמים מהמחשב כדי שאנשים יקנו לקונסולות וכשייצא למחשב ייקנו גם למחשב. וגם יש את עניין הפיראטיות .

Google translate?

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x