האם נצטרך לשלם כסף אמיתי ב – GTA Online?

2

מסמכים שהתגלו בקבצים של GTA V מראים שתהיה אפשרות לשלם כסף אמיתי בתמורה ל "כרטיסי מזומנים" שתקבלו בתוך המשחק

מיקרו – תשלומים הם לא משהו חדש בעולם הגיימינג. הרעיון הוא פשוט, תשלמו כסף אמיתי – תקבלו כסף / חפצים / שידרוגים או כל דבר שיכול לעזור לכם בתוך המשחק. בדרך כלל התופעה הזו נמצאת במשחקים חינמיים, אבל לא חסר משחקים כמו Battlefield 3, למשל, שדורשים מכם לשלם כסף אמיתי על מנת לקבל קיצור דרך שיפתח לכם המון חפצים במשחק. 

משתמש ב – Reddit גילה בקבצים של תפריט הפלייסטישן Sotre, ב – GTA V, כי יש נא אפשרות ששחקנים במוד האונליין של GTA V שנקרא GTA Online, יוכלו לשלם סכום כסף מסוים במציאות, ולקבל כרטיסים עם כסף דיגיטלי במשחק. בקובץ אפשר לראות שהכרטיסים הדיגיטליים שיהיו ניתנים לקנייה באמצעות כסף במציאות, יתחילו ב – 100,000$ עד 1,250,000$. בתיאור הכרטיסים שנמצא באותו קובץ שגילה משתמש Reddit, נכתב:

כסף הוא שליטה בעיר הזו. פתור את הבעיות הכספיות שלך ותעזור לעצמך לקבל את מה שאתה רוצה ברחבי העיר לוס סאנטוס ומחזור בליין בעזרת רכישה של "חבילות מזומנים" ב – GTA Online. כל הכסף שתרכשו יועבר אוטומטית לחשבון הבנק של הדמות שלך. בזבזו אותו בחכמה.

1

אותו משתמש ב – Reddit כתב בפוסט שלו, כי יש אפשרות שמה שהוא גילה לא בהכרח מצביע על מיקרו – תשלומים. אותו קובץ יכול להצביע גם רק על ניסויים שרוקסטאר עשתה או על פרסים שהמשתמש יכול לקבל. בכל מקרה, רוקסטאר עדיין לא אשרה או הגיבה על אותו פוסט ב – Reddit, והסבירות שהיא תכניס משהו כמו מיקרו – תשלומים למשחק שלה הוא קטן. בנוסף לכך, גם אם נגלה שהכל נכון וישנם מיקרו – תשלומים, GTA לא יהיה משחק ה – AAA הראשון שעושה את זה.

GTA Online יגיע בתור Update חינמי ל – GTA V בתאריך ה – 1 לאוקטובר.GTA V הגיע לרווחים של כ – 800 מליון דולר דולר בעשרים וארבע השעות הראשונות שלו, ו – מיליארד דולר לאחר שלושה ימים שהוא בשוק.

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה יש לרוקסטר, יאללה
הם כבר מספיק עשירים!!!
עכשיו הם בחיים לא ירגעו