מה חדש בפיפ"א 14 לאנדרואיד ול- iOS ?

fifa 14 mobile

שחקנים אמיתיים .צוותים אמיתיים .ליגות אמיתיות. ברוכים הבאים למשחק הכי אותנטי לפלטפורמות הניידות! אה, הוא גם חינמי.

אז מה בעצם חדש בפיפא  14 ?

פיפא 14 כולל בתוכו בעצם גרפיקה מעולה ופקדי מגע חדשים, מה שמאפשר שליטה וניהול טוב יותר של המשחק. תוכלו להחזיק שחקנים ואז לגרור אותם מסביב לשדה המשחק, תוכלו כמובן להעביר שחקנים למסור ולבעוט לשער בחופשיות הכי טובה שנוצרה עד היום .

נתון נוסף שעובד לטובת המשחק זהו התוכן העצום והאותנטי שכלול בתוכו. פיפא 14 כולל בתוכו 33 ליגות מרחבי אירופה, בין היתר תוכלו למצוא שם את הפריימר ליג האנגלית, הבונדסליגה הגרמנית ועוד.

תוכלו לשחק ב34 איצטדיונים אותנטיים כולל הסן סירו, אליינץ ארנה, אולד טראפורד, סנטייאגו ברנבאו, וומבלי, ועוד …. .

כ"כ יכלול המשחק מעל 600 קבוצות כדורגל עם רישיון מורשה, מה שאומר שבניגוד למתחרהו של פיפ הפרו אבולושן כאן כמו במחשב ובקונסולות כל הקבוצות יופיעו עם השמות והסמלים האותנטיים, וכן מעל 16.000 שחקנים אמתיים מרחבי העולם !

לראשונה במשחקים ניידים תוכלו להאזין לפרשנות וקריינות במשחק ב5 שפות שונות ! באנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, וספרדית, וזה ממש שיפור מגניב ומשמעותי בחוית המשחק .

גם מקומו של הפסקול המפורסם של פיפא לא נפקד והוא יהיה עשיר בתוכן ומוסיקה מצויינת כמיטב המסורת של EA .

fifa 14 mobile

עולם דינמי ומושפע

פיפא 14 יאפשר לכם לעקוב מקרוב אחר הקבוצה האהובה עליכם ולשחק בעולם אמתי עם הליגות הבכירות בעולם כאשר כל פציעה, השעיה, ושינוי יבואו לידי ביטוי במשחק עצמו, מה ששומר בעצם את השחקן מחובר בכל מקום ובכל זמן.

בעולם הדינמי של פיפא 14 תוכלו לסחור ולהרוויח, לקנות ולמכור שחקנים כדי ליצור את קבוצת חלומותיכם, ואף להתחרות בטורנירים מתגמלים, בכסף שתרוויחו תיקנו תשפרו ותקדמו את הקבוצה שלכם כאשר בין היתר תוכלו לבחור את שיטת המשחק, תלבושות ומערך משחק מועדף .

fifa 14 mobile

מולטיפלייר מאתגר

פיפא 14 פותח בפניכם את האפשרויות להתחרות מול חברים במצבי אונליין מאתגרים בכל זמן ובכל מקום שתבחרו, החופש בידכם לקחת כוכבי על כמסי, רונאלדו, וגארת' בייל כדי להביס את חבריכם ולהתקדם קדימה. עשיתם מהלך מטורף ? הבקעתם גול מהסרטים ? תמיד תוכלו לשתף אונליין ולהשוויץ עם החברים עם אפשרות ה'הילוך החוזר' .

פיפא 14 לנייד

ויש גם אפשרות להישתדרג …

אם מיציתם את עצמכם במצב החינמי או שאתם סתם רוצים גם להתנסות אפשרויות אחרות, תוכלו לשדרג בתשלום את מצב המשחק ואף לקבל שלושה מצבי משחק חדשים לחלוטין.

מצב מנג'ר: בו תוכלו לפתח שחקנים ולבחור את הטקטיקה הטובה ביותר כדי להוביל את הקבוצה שלכם להישגים ותארים ולקדם אותה הכי גבוה שאפשר .

מצב טורניר: בו תוכלו להתחרות עם הקבוצה שלכם בטורנירים מסויימים.

מצב הKICK-OFF: בו תוכלו להתחרות עם הקבוצה שלכם מול המכשיר הנייד .

פיפא 14 לנייד זמין לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי iOS ואנדרואיד .

[button color="gray" size="medium" link="https://itunes.apple.com/nz/app/fifa-14-by-ea-sports/id639816646?mt=8" ]להורדה ל- iOS[/button]

[button color="green" size="meduim" link="https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ea.game.fifa14_row" ]להורדה לאנדרואיד[/button]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בדרך כלל אני שונא את EA אבל הפעם אני משבח אותם !

אם לא הייתי אומר לך כלום על הפיפא 14 לא הייתה עושה על זה כתבה בכלל לפחות תביא קרדיט!