F.E.A.R. Online – שלב האלפא החל

F.E.A.R. Online Alpha

שלב הבדיקות של המשחק החינמי F.E.A.R. Online יוצא לדרך. בדקנו את האלפא.

אם נרשמתם כטסטרים למשחק האונליין של F.E.A.R., אתם צפויים לקבל במייל הזמנה להצטרף לשלב האלפא, עם קוד להפעלת המשחק. החברה מבקשת לשמור על סודיות (NDA) ולא להעלות תמונות וקטעי וידאו מתוך האלפא ואנחנו כמובן נכבד את רצונה. למי שקיבל את הקוד, יש להוריד קובץ הפעלה קטן שהוא הקליינט של חברת aeria. משם הקליינט יוריד קובץ ששוקל כ-2.6GB וההתקנה של המשחק תגזול מההארדיסק שלכם 7GB.

F.E.A.R. Online TEST

לא שיש ציפיות מהמולטי החינמי הזה, אבל אחרי משחק של כמה שעות, מדובר במשחק יריות ג'נרי לחלוטין כשהקשר בינו לבין סדרת F.E.A.R. מתבטא רק בקטעי המעבר ואולי בכמה מסדרונות אפלים, כך שמפחיד זה ממש לא. המשחק די מרגיש כמו Combat Arms החינמי, עם אפשרויות לשדרוג נשקים ורכישה של נקודות (בכסף וירטואלי) ואת הכסף החברה תעשה מגיימרים שלחוצים לפתוח את הסקין של הנשק הבא שלהם או את הכוונת. למרות שעדיין מדובר בשלב האלפא, לא ניכרת השקעה רצינית במשחק ואפילו דיבוב של קולות המלחמה לקוחים כנראה ממשחקים אחרים…

F.E.A.R Online הוא משחק אונליין ברשת שמתרחש במקביל לעלילת F.E.A.R. 2: Project Origin ומפותח ע"י חברת הפיתוח הקוראנית Inplay Interactive. את המשחק תפיץ Aeria Games. מצב המולטיפלייר יכלול מגוון רחב של משימת Co-op, יחד עם מצב מרובה משתתפים תחרותיים על פני 10 מפות שונות, חלקן מהכותר האחרון F.E.A.R 3 עם מגוון רחב של מצבי משחק.

[button color="black" size="medium" link="http://fearonline.aeriagames.com/" ]הרשמה לבטא סגורה[/button]

F.E.A.R. Online צפוי לצאת בחינם במהלך 2013 למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x