קוג’ימה רוצה אירוטיקה ב- Metal Gear Solid 5

הידאו קוג’ימה צייץ בטוויטר שהוא היה מעונין לראות את אחת הדמויות הנשיות במשחק MGS5, קצת יותר “אירוטית”. זו התוצאה שהתקבלה: אשה, חזייה, תחתונים וגרביונים קרועים

בין אם קוג’ימה התכוון לומר סקסית או ארוטית, זה באמת ענין שאפשר להתווכח עליו. אבל, מה שלא נתון לויכוח הן התוצאות שתקבלו בהווידאו שנמצא למעלה, ושלוקח אותכם בתהליך לכידת התנועה של דוגמנית הולנדית בשם סטפני ג’וסטן שתיקח חלק גם בדיבוב הקול של הצלפית, שהיא למעשה הדמות Quiet שלובשת חזייה, תחתונים וגרביונים קרועים.


MGS5-quiet-3d-model

Metal Gear Solid V: The Phantom pain עדיין בגדר תעלומה. המשחק נחשף בתערוכת המפתחים  GDC ובתערוכת E3 הוכרז לאקסבוקס One כפלטפורמה ראשונה ואמור להגיע בשני חלקים. קוג’ימה עדיין מהרהר בינו לבין עצמו איך המשחק יגיע בסופו של דבר. זה צפוי לקרות בשנת 2014, ל-PS4 ל-Xbox One וגם לקונסולות הנוכחיות (PS3 ו- X360). יש סיכוי שנקבל פרטים נוספים ורבים, מאוחר יותר השנה בתערוכת המשחקים Tokyo Games Show.

מקור: attackofthefanboy

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה מעצבים ממש לא אהבו את זה: מעצב של היילו 4, דיוויד אליס או משהו, מעצבת של טומב ריידר, ומעצב של באטלפילד 4.

קצת מצחיק אם לומר את האמת, העובד שאחד נגעל אפילו שהמשחק שלו מציג אישה וירטואלית עירומה בצבע כחול, בזמן שהשניה לא נדהמת בזמן שהיא עובדת על משחק סביב סמל מין בתעשיית המשחקים.

באטלפילד סתם קפצו פה.

מסכנה השחקנית… הדמות המממוחשבת שלה לובשת מה שהיא לא נראה לי היתה מוכנה ללבוש… ובגלל שהן כל כך דומות, כל מי שמכיר את השחקנית הזאת ורואה את הדמות יכול לקשר…