Heavy Rain לא הגיע ל-Xbox 360 בגלל סיפור חטיפת הילד

Heavy-Rain-Origami-Killer
Heavy Rain הוא ללא ספק, אחד האקסקלוסיבים היותר טובים שיצאו ל-Playstation 3, אך למה הוא הגיע רק ל-Playstation 3? מסתבר שבמיקרוסופט וויתרו עליו בגלל סיפור חטיפת הילד.

ילדים הם נושא רגיש מאוד בגיימינג, מעטים המשחקים בהם רואים ילדים נפגעים או אפילו נהרגים, ויותר מעטים המשחקים בהם אפשר לשחק ילדים ודרוש למפתחים אומץ גדול כדי לערב ילדים במשחקים כי הרבה פעמים משחקים נפגעים בגלל זה. Heavy Rain של האולפן Quantic Dream, סובב כולו סביב הנושא הזה, שבו מסופר על "רוצח האוריגמי" שחוטף ילדים, משאיר לאביהם אתגרים, שאם לא יעמדו בהם, הילדים שנחטפו ימותו. עקב הסיפור הזה, וקטע חטיפת הילד שנמצא במשחק, Microsoft וויתרו על – Heavy Rain מחשש שזה יגרום לשערורייה. כך אמר אמש הבעלים של Quantic Dream – דיוויד קייג' בתערוכת Bafta Game Lecture בלונדון.
הוא הוסיף:

 

מיקרוסופט היא חברה מעולה, אני לא מתלונן או מבקר אותם, החזון של שני הצדדים היה שונה בנוגע למה שרצו להשיג עם Heavy Rain, פשוט לא יכולנו לעבוד ביחד.


לאחר מכן, האולפן פיתח "מערכת יחסים" עם סוני, חברה שקייג' אומר שהייתה פתוחה יותר לנושא חטיפת הילד, ובכללי לאיך שהאולפן רצה ש-Heavy Rain יהיה. ואף אמרו לסוני שהמשחק יגע בנקודות רגישות, אל לא יהיה וולגרי. והוסיף שסוני ו-Quantic Dream הבינו אחד את השני, וזה מה שאפשר ל-Heavy Rain להתקיים.

Quantic Dream עובדים כרגע על Beyond: Two Souls, שישוחרר ב-8 באוקטובר, רק ל-Playstation 3.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף עושים צעד עם זה !! זה לא יכול להיות ככה לנצח… תחשבו שגם לא היה סרטים בלי ילדים… זה לא כזה שונה…