Warface החינמי מגיע לאקסבוקס 360

Warface Screenshot 01

המשחק החינמי של קרייטק – Warface, יגיע לאקסבוקס 360 בתחילת 2014.

Warface, הוא משחק יריות עתידני מגוף ראשון, המתבסס על חווית אונליין חינמית. קרייטק, שאגב היא החברה שהביאה לנו את אחד מכותרי ה – FPS הכי גדולים, קרייסיס, טוענת ש – Warface הוא משחק שמספק חוויה קולנועית, אפקטים וויזואליים,מערכת אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת, פיזיקה מציאותית וכל זה ברמה של הדור הבא. יכול להיות שכל זה נכון, אומנם זה משחק חינמי, אבל הוא מתבסס על המנוע CryEngine 3, אותו מנוע של קרייסיס 3.

מנכ"ל קרייטק, סבט ירלי, הגן בשנה שעברה על קונספט המשחקים החינמיים ואמר:

אנחנו יודעים שלמשחקים חינמיים יש תדמית רעה. הם דורשים תשלום על מנת לקבל יתרון על שחקנים אחרים והם ברמה נמוכה, אני לגמרי מבין את זה. אבל אנחנו מכינים משחק חינמי ברמה גבוהה. זה מנוע CryEngine 3. זו היא השקעה גדולה

WARFACE-TRAILERאי אפשר להגיד ש – Warface לאקס בוקס 360 הולך להיות לגמרי חינמי, זאת בגלל העובדה שכדי לקבל גישה למשחקי רשת באקס בוקס, צריך לקנות מנוי גולד, והוא עולה לא מעט. תאריך היציאה של המשחק לקונסולת האקס בוקס מתוכנן לאי שם ב – 2014. בינתיים, אין שום מילה על הגעת המשחק לקונסולת הפלייסטישן.

Warface הצליח לעשות הרבה רעש בשנתיים האחרונות, הוא בהחלט נראה כמו משחק חינמי מבטיח. במיוחד בגלל העובדה שהוא מפותח על ידי סטודיו מנוסה שכבר פיתח משחקים מצוינים בעבר. וכמובן שאי אפשר שלא להתייחס לעבודה שהמשחק ירוץ על המנוע Cry Engine 3. בנוסף לכל זה, המשחק עוד לא שוחרר וכבר הצליח לקבוע שיא במספר המחוברים הגדול ביותר על שרת אחד.

 

לאלה מכם שאין להם אקס בוקס 360, אל תדאגו, אפילו תשמחו. תאריך היציאה הרשמי של Warface למחשב יוכרז בקרוב, סביר להניח שהוא יצא לפני סוף השנה, או בתחילת שנת 2014. בינתיים, אתם מוזמנים להירשם לבטא הסגורה של המשחק ולקוות שתתקבלו.

מקור: Gamespot

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נרשמתי ואחרי יומיים התקבלתי איזה כיף =]

שיחקתי בו כבר לפני חצי שנה!
אחלה משחק ממליץ לכולם!

נרשמתי לפני חצי שנה ועדיין לא קיבלתי

קשה מאוד להתקבל