Batman: Arkham Origins עובר מ-GFWL לסטים

 batman-arkham-origins-PC

בשורה משמחת לשחקני ה-PC – משחק באטמן הבא לא יעשה שימוש ב Games for Windows Live אלא בשירות המשחקים של Steam

להבדיל משני הכותרים האחרונים בסדרת באטמן, Arkham Asylum ו- Arkham City, מדווח האתר IGN (אוסטרליה) כי בקאפקום החליטו לוותר על שירות המשחקים של מיקרוסופט, שהחנות שלו תיסגר בעוד יומיים, והשירות עצמו ייפסק ב-1 ביולי, שנה הבאה.

שני הכותרים האחרונים עשו שימוש ב-GFWL לצורך התחברות והישגים במשחק (achievements), לא היה בהם מולטיפלייר, אך במשחק החדש- Batman: Arkham Origins, אנחנו צפויים לקבל גם מצב אונליין, שלשמחתנו ינוהל דרך סטים.

קאפקום החליטה גם להעביר את המשחק Ultra Street Fighter 4 לשירותים של סטים, להבדיל מהכותרים הקודמים בסדרה Street Fighter 4 ו- Super Street Fighter 4,שעשו שימוש ב-GFWL לצורך המולטיפלייר.

Batman: Arkham Origins ישוחרר ב-25 באוקטובר למחשב האישי, ל-Playstation 3, ל-Xbox 360 ול-Wii U. יש גם מהדורת אספנים, אך כרגע היא הוכרזה רק לקונסולות.

מה איתכם, אתם שמחים על המהלך של קאפקום, או מעדיפים את באטמן עם GFWL?

מקור: IGN Australia

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מממ… אני לא מסין מה הבשורה בכתבה… אם כבר הודענו ש- GFWL נסגר, אז לא כל כך מפתיע שמחליטים לא להוציא משחקים חדשים ל- GFWL. למעשה, יש ברירה אחרת?

למעשה, השירות ימשיך להתקיים עד יולי 2014 וחברות יוכלו להשתמש בשירות הזה. באטמן ישוחרר באוקטובר והוכרז כבר ל GFWL. קאפקום מקדימה תרופה למכה ומעבירה אותו לסטים.

GFWL שלום ולא להתראות

אמן

ומה יקרה עם GTA IV בסופו של דבר (לטווח הקצר והארוך)?

טווח הקצר תהיה תמיכה עד יולי 2014
אחר כך רוקסטאר תדאג להעביר את התמיכה כנראה לסטים