בבאטלפילד 4 תוכלו לשחק כזאבים בודדים, אבל תתוגמלו יותר על עבודת צוות

BF4-עבודת-צוות

פרטים חדשים על המולטיפלייר של באטלפילד 4 : עבודת צוות, קלאסים ושדרוגי תחום (?) בשדה הקרב הרביעי. בנוסף, שוחרר טריילר חדש (בצרפתית) בשם Total War.

 Battlefield 4, בדומה לכותרים האחרים בסדרה, הוא משחק יריות מגוף ראשון, שאת מירב ההנאה ממצב המולטיפלייר שלו נקבל אם נשחק עם חברים, כקבוצה. ב-BF4 תשחקו בתפקיד/קלאס ספציפי כחלק מצוות ואם תבצעו פעולות יחד, התגמול יהיה בהתאם.

תומאס "Tompen" אנדרסון, מעצב המולטיפלייר הראשי של המשחק, שפך קצת אור בבלוג של Battlefield 4 על כל הענין של משחק קבוצתי:

Battlefield 4 הוא משחק שמעודד משחק קבוצתי – אם כי, לא מדובר במשהו שהוא חובה. אנחנו רוצים לקדם את משחק צוות על ידי יצירת מכניקת משחק גדולה כמו שדרוגי בשדה הקרב, מצב מפקד, ומגוון חדש של הגאדג'טים שתוכננו במיוחד כדי להרחיב את שיתוף הפעולה בין השחקנים.

למרות שכבר ידוע לנו כי ארבעת הקלאסים במולטי הם Engineer, Recon, Support, ו- Assault ובעברית, תמיכה | מהנדס | צלף | תקיפה, אנדרסון מחדד את התמחויות של הקלאסים:

תוך כדי שמירה על ליבת הקלאסים, אנו מגבירים את היכולת של השחקנים להתמחות בתפקיד הקרבי שלהם בעוצמה רבה יותר ובכך להגדיל את הגמישות לסגנונות משחק שונים.

Battlefield 4 Multiplayer Alpha 11 

שדרוגי תחום ובאטלפילד 2142

באשר לשחקן המתוגמל על משחק כצוות, אנדרסון הסביר שהאולפן התמקד במושג חדש שנקרא שדרוגי תחום. הוא אמר כי:

אם אתה מעריץ ותיק של הסדרה ששיחק Battlefield 2142, יהיה לך כבר מושג על מה מדובר, כי הבאנו שדרוגים אלה לבאטלפילד 4. בקיצור, שדרוגי שדה הם סוג של שרשור שיכול להשפיע על מכניקת המשחק של השחקן. בדומה להתמחויות ב-Battlefield 3, אלה יכולים למשל לספק לך מהירות גבוהה יותר (ספרינט), שריון אישי חזק יותר, או קיבולת תחמושת מורחבת.

לדברי אנדרסון, הרעיון מאחורי שדרוגי התחום הוא לתת תגמולים בודדים עבור ביצועי הצוות מבוססי קלאסים. אתה מרוויח אותם באמצעות ניקוד הקבוצה שלך,  כגון ריפוי חוליה, אספקת תחמושת לחוליה, תיקונים ופעולות חוליה אחרות. במקום התמחות אחת כמו בבאטלפילד 3, עכשיו שחקן יכול לבחור מתוך נתיבי שדרוג שונים, כשכל נתיב מכיל ארבע התמחויות. אם תשמרו את הקבוצה שלכם בחיים, תעברו דרך נתיב השדרוג המצטבר. אם לאו, תאבדו חלק מההתקדמות שלכם. בשבוע הבא, נוכל ללמוד יותר על אופן שבו נתיבי השדרוג יעבדו במשחק, כש DICE תשחרר מידע נוסף בענין זה.

שורה תחתונה, ענין ההתמחויות מתרחב, האם זה אומר שסוף סוף נחזור לראות שחקני באטלפילד שחושבים קבוצתית, כמו בימי BF2 העליזים, או שאנדרסון מדבר כאן ללאמפה?

מקור: blogs.battlefield

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x