יוביסופט: סם פישר יכול להיות דמות קולנועית גדולה כמו ג'יימס בונד

splinter_cell_blacklist

בחברת יוביסופט היו רוצים לראות את סם פישר הופך לדמות גדולה כמו ג'יימס בונד, בסרטים.

מקסים ברלנד, מנהל קרייטיב בחברת יוביסופט שאחראית על פיתוח הכותר Splinter cell Blacklist רוצה שסדרת המשחקים של המרגל החשאי שלה, תהפוך לסדרת סרטים שתהיה גדולה כמו ג'יימס בונד.

בראיון שהעניק לאתר GamesRadar הוא אמר שהוא רוצה שסדרת המשחקים, תהפוך גם לסדרת סרטים שתהיה גדולה כמו "ג'ימס בונד"

אני ממש רוצה שסדרת Splinter cell תהפוך לסדרת סרטים מוצלחת, בדיוק כמו ג'ימס בונד. יש להם הרבה סרטים טובים, שהיוו השפעה גדולה על סדרת המשחקים שאנחנו פיתחנו. באותה העת, אני ממש רעב לסרטים על סדרת המשחקים שפיתחנו, אני יודע שאנחנו מפתחים אחת כזאת עכשיו, והאנשים המתאימים מגיבים בהתאם.

בשנה שעברה, Ubisoft הכריזה על שיתוף פעולה עם החברה "New Regency" על מנת ליצור סרט, על סדרת המשחקים Splinter cell, כאשר השחקן הראשי, הלוא הוא Sam Fisher יגולם על ידי Tom Hardy.

ברלנד הוסיף על סם פישר ואמר:

הוא גיבור טוב, הוא מעניין, הוא שונה והאורות שיש לו על המשקפת, מציגות מותג אייקוני, עולם המשחק מעניין ולכן מגיע לו סרט טוב.

המשחק Splinter cell Blacklist ישוחרר בתאריך ה-20 באוגוסט למחשב, ל-Playstation 3 ול-Xbox 360.

מה דעתכם, הדמות של סם פישר תתחרה בעתיד עם ג'יימס בונד בקולנוע?

[divider]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחקים נחמדים, אבל סרט – לא צופה לסרט כזה הצלחה ממשית. רובם המוחלט של סרטים שזכו להפוך לזכיונות או סדרות הגיעו מעולם הספרות. הסיבה קשורה יותר לצורה השונה בה נוצרים משחקים והתסריט שלהם שהוא יותר מבולגן מאשר סרטים. גם אם הסיפור נראה מעניין וטוב במשחק, סרט שכרוך בעריכה וחיתוך ואריזה של סיפור לתוך שעתיים (בממוצע) של סרט כמעט תמיד ינסה להכניס יותר מדי וייכשל בהכול. הדרך הנכונה לעשות זאת היא לכתוב תסריט בנפרד, ולקחת סופר אמיתי לעבודה, לא איזה תסריטאי בדולר שנתנו לו שלושה ימים להביא מוצר.

דווקא במקרה של טום קלנזיס זה יכול לעבוד
חלק מספריו של קלנסי שימשו כבסיס לסרטי קולנוע מצליחים, כגון "המרדף אחר אוקטובר האדום" בכיכובו של שון קונרי, "כל הפחדים כולם" בכיכובו של בן אפלק ו"משחקים פטריוטיים" בכיכובו של האריסון פורד.

התכוונת לטום קלנסי, ושים לב שה"ספרים" שנכתבו תחת השם "splinter cell" נכתבו לאחר יציאת המשחקים ולא לפניהם. לדעתי אפילו על ידי סופרי צללים ולא על ידי קלנסי עצמו שפשוט נתן את השם שלו תמורת צ'ק שמן

דמות מספיק עמוקה בשביל סרט טוב.

Mafia the lost heaven גם ראוי להפוך לסרט.

משחק מעולה, רק חבל שההמשך לא היה משהו…