GTA V – רוקסטאר עונה על כל השאלות: החלפת דמויות, מפה, נשקים, מולטי, PC ועוד

gtav-רוקסטאר

חברת רוקסטאר ביקשה משחקנים לשאול אותה את כל השאלות שיש להם על המשחק הבא בסדרה Grand Theft Auto V

החידושים: סרטון גיימפליי אמיתי ישוחרר בקרוב, מצב המולטי נקרא “Grand Theft Auto Online”, לכל הגרסאות תצורף מפה (פיזית/דיגיטלית), המשחק ישקול 8GB ככל הנראהף דיסק אחד ל-PS3, ו-2 דיסקים לאקסבוקס. אין חדש בנוגע ל-PC או לקונסולות של הדור הבא.

להלן כל השאלות (ש:) והתשובות (רוקסטאר:):

ש: אז אפשר לעבור בין הדמויות? טרבור פרנקלין ומייקל – אפשר לשחק את כל החבר'ה האלה? ולכל אחד יש משימות משלו?

ש: כיצד המעבר בין הדמויות הולך לעבוד במהלך משימות?

ש: האם יהיה אפשרי לעבור בין הדמויות כל הזמן?

רוקסטאר: למיייקל, פרנקלין וטרבור יש חיים הנפרדים משלהם עם החברים והמכרים שלהם, ואפילו דרכים המועדפות משלהם לבילו בזמנם הפנוי. כשאתה לא בשליחות, אתה יכול לעבור באופן חופשי בזמן אמת לכל אחת משלוש הדמויות להכנס ולצאת מחייהם. יש להם לוחות זמנים שלהם, אתה לעולם לא יודע מה באמת קורה עם הדמות – אתה עלול להחליף למייקל ולמצוא אותו באמצע סכסוך משפחתי, או לפרנקלין שמפטפט עם כמה נשים, או טרבור שנמצא במנוסה מהחוק – או כל דבר אחר שחבר 'ה האלה עושים בזמנם הפנוי … איך ומתי אתה עובר בין דמויות כשאתה לא בשליחות תלוי בך לחלוטין.

בנוסף, לכל אחת מהדמויות יש משימות משלהן ועבודות לוואי. יהיו פעמים במשימה שאתה משחק דמות אחת, או כשילוב של שתיהן, ולפעמים ככל השלוש, אבל תמיד תהיה מסוגל לעבור בין הדמויות באמצע המשימה. זה תלוי בך.

GTA-V-שיאים

[divider]

ש: אם אני משחק את טרבור, האם אני יכול להקטין את התצוגה, לגלות איפה מייקל, ואז ללכת ולהרוג אותו?

רוקסטאר: בעולם הפתוח, הדמויות אמורות לחיות את חייהם האישיים המתמשכים והבלתי צפויים שלהם, כך שאפשר להבין שזה לא תמיד קל לעקוב אחר אחד מהם במורד העיר העצומה של לוס סנטוס או בעיירות אחרות במחוז בליין בכל רגע נתון, אבל תוכל למצוא אותם. לאחר שמצאת אותם, (או פשוט אחרי שקראת להם לפגישה), תוכל בהחלט להסתובב איתם, להרגיז אותם, ואולי אפילו לתקוף אותם, אבל לא תהיה מסוגל להרוג אותם. לכולם יש כוחות מדהימים של התאוששות. המשחק מבוסס על כך שהסיפורים שזורים בין שלושת הדמויות האלה ולכן להרוג דמות מרכזית , לא תהיה הגיונית. אם שחקן נחוש מספיק, הוא עשוי למצוא את הדרך לפגוע קשות באחת הדמויות. שיחלים בהמשך.

[divider]

ש: שלום, שמתי לב שהמהדורה המיוחדת של GTA V כוללת "תכנית" גדולה של המפה. אני תוהה אם המהדורה רגילה של GTA V תכלול מפת נייר מסורתית מקופלת, לפי מה שאני זוכר, תמיד היתה כלולה מפה במשחקי GTA.

רוקסטאר: כמו בכל המשחקים הקודמים של GTA , כללנו סוג של מפה של עולם המשחק כדי לסייע לשחקנים בניווט בעיר. בכל הגירסאות של GTAV, דיסק המשחק יכיל את המפה עם כל הפרטים ששחקן יצטרך כדי לנווט בעולם. שינוי אחד גדול אם כי במשחק הזה הוא, שעם עולם בגודל שכזה, מפת התכנית במהדורות האחרות מכילה שפע של מידע נוסף וגם סודות.

GTA-V-The-Collector’s-Edition

[divider]

ש: שמי פדרו ואני מברזיל. אוכל לבצע הזמנה מראש של המהדורה המיוחדת ומהדורת האספנים של GTA V בברזיל?

רוקסטאר: היי פדרו, אנחנו עובדים קשה כדי להפוך את הבאנדל, המהדורה המיוחדת ומהדורת האספנים זמינה עבור הזמנה מראש בברזיל ברגע שאנחנו יכולים. כרגע אנחנו בודקים כמה בעיות במכס שיש לפתור לפני שקמעונאים בברזיל יוכלו להתחיל לקבל הזמנות מראש. לכל האחרים שיש להם שאלות לגבי האם ובו מהדורה המיוחדת או האספנים תהיינה זמינות במדינות שלהם , כנסו לקישור הזה rockstargames.com/V/preorder  בכדי להתעדכן ככל האפשר. אל תהססו לפנות אלינו במייל- mouthoff@rockstargames.com ואנחנו נשמח לעזור.

[divider]

ש: האם תוכלו להרחיב בענין ההתאמה האישית של כלי נשק וכלי רכב במשחק?

רוקסטאר: בלי להיכנס לפרטי פרטים עדיין, אנחנו יכולים להגיד לך שתהיה התאמה אישית עם מגוון של שדרוגי נשק, כמו גם כמה התאמות למכוניות באופן עמוק. פרטים נעדכן בהמשך.

 

New GTA V screens highlight heists, car chases

[divider]

ש: רוקסטאר, כמה דיסקים יהיו בגרסאות Xbox ו-PS3 של המשחק? אני שואל כי אני פשוט מודע לכמה דיסקים אני צריך להתקין על ה-Xbox 360 הדיסק הקשיח שלי.

ש: היי, כפי שטענתם, GTAV יהיה המשחק הגדול ביותר של רוקסטאר שנוצר אי פעם, בדרך כלל זה צריך להיות הגדול ביותר במבחינת נפח. איך אתם הולך לפתור בעיות גבול הדיסק של ה-Xbox 360? אני מתכוון האם המשחק יצטרך דיסקים רבים על פלטפורמת ה-Xbox 360?

ש: אם אנו מתקינים GTAV ב-Xbox 360 נצטרך להכניס דיסקים אחרים או לא?

רוקסטאר: המשחק Grand Theft Auto V הוא המשחק הגדול והשאפתני ביותר עד כה שיצרנו, ולוקח את מלוא יתרונות של כוח העיבוד הזמין בדור הנוכחי של קונסולות. על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית עבור עולם כזה מסיביים ומפורט, למשחק יהיו דרישות התקנה על ה-Xbox 360 וגם על PlayStation 3 . עבור ה-Xbox 360, Grand Theft Auto V מדובר סשני דיסקים, דיסק 1 ישמש להתקנה חד פעמית ודיסק 2 ישמש כדי לשחק את המשחק. לאחר ההתקנה, שחקנים יוכלו ליהנות Grand Theft Auto V ו- Grand Theft Auto באינטרנט ללא כל צורך לעבור דיסקים.

התקנה ראשונית זו תדרוש כונן קשיח Xbox 360 או כונן פלאש USB 16GB חיצוני עם לפחות 8 GB של שטח פנוי. אם משתמשים בכונן מסוג USB זה חייב להיות לפחות 2.0 USB עם 15MB / s מהירות קריאה מינימאלית ומעוצב לשימוש-Xbox 360. כונן פלאש USB חדש מומלץ כדי להבטיח ביצועים מיטביים. עבור PlayStation 3,  מדובר בדיסק אחד. ההתקנה היא בערך 8GB, ושחקנים יוכלו לשחק ברגע שההתקנה הושלמה.

[divider]

ש: האם נראה בקרוב גיימפליי של GTA V ?

רוקסטאר: כן. בקרוב – בחודש ספטמבר או אם אתה רוצה לראות אותו לפני שאתה משחק … זה תלוי בך – וידאו משחקיות רשמי ראשון נמצא בדרכו …

GTA-V-PC-AMAZON

[divider]

ש: היי Rockstar, אני סקרן לדעת אם אתם מתכננים לשחרר את GTA V למחשב האישי / PC?

ש: בטח כבר שאלו, אבל האם GTA V יגיע לקונסולות הדור הבא?

רוקסטאר: הגירסאות היחידות של המשחק שהוכרזו הן עבור ה-Xbox 360 ו PlayStation 3  אשר נקבעו לשחרור בעולם ב-17 לספטמבר . אין לנו שום דבר לחלוק אתיכם על שחרור גרסאות לפלטפורמת ה-PC או לקונסולות של הדור הבא בשלב זה ואנו מתמקדים לחלוטין במתן החוויה הטובה ביותר האפשרית לקונסולות הנוכחיות.

[divider]

ש: מתי נקבל מידע על המולטיפלייר של GTA V?

רוקסטאר: קוראים לזה Grand Theft Auto Online ואנחנו מתרגשים לחשוף את זה  מתישהו בקיץ.

NEXT G_GTAV

[divider]

ש: שלום רוקסטאר, יש לי שאלה: עד כמה יהיה הבדל בין ה-PS3 וה-Xbox 360 במשחק?

רוקסטאר: שחקנים יכולים לצפות לאותה חוויה גדולה הן בפלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 כי שניהם פותחו במקביל. אנו מצפים להבדלים החזותיים להיות זניחים לחלוטין.

[divider]

ש: אני מריח עיכוב …

רוקסטאר: אין מה לדאוג, ולכן אנחנו לא ממש בטוחים מה שאתם מריחים! GTAV יהיה זמין עבור פלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 ב –17 בספטמבר.

GTA--V-PS3-bundle

מקור: רוקסטאר.

[divider]

לאור השאלות החוזרות של חלק מהקוראים, להלן תמונה לשלט הפלייסטיישן וכל הפעולות של המקשים במשחק GTA V:

GTA V שלט

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
235 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

יש לי פליסטישן 3 בגי טי איי ובתקופה האחרונה כל פעם שאני ניכנס לרכב הרכב נוסע בכוחות עצמו בלי שאני נוגע במקשים חשוב לי לציין שמעולם לא הישתמשתי בצ׳יטים

132 תגובות? פששש
שווה עדיין לקנות את המשחק הזה?

134 עם התגובה שלי: כן, חפש דיל טוב ותהנה 🙂

שלום הורדתי את הGTA V והוא מבקש סיסמה ואיימל אז עשיתי את האיימל והסיסמה והוא אומר שאני צריך לרשום עוד מספרים וזה אי אפשר אז אני לא יודע מה לעשות ניסתי כול דרך אתם יכולים לעזור לי

נראה לך שיעזרו לך עם עותק פרוץ של המשחק?
קנה אותו ותהנה, לא תתחרט

אני צריך עזרה בבקשה לפני כמה ימים קניתי אקסבוקס וואן וקניתי gta v עכשיו אני רוצה להעביר את השחקן שהיה לי באקס בוקס 360 לאקסבוקס וואן חשוב לי לציין שפתחתי שחקן אחר מישהו יכול לעזור לי להחזיר את השחקן הקודם

אי אפשר. זה גרסאות שונות

קניתי אתמול gta v ואני לא יודע מה צריך לעשות בהתחלה, מה לעשות?

ללמוד אנגלית

היי יש לי בעיה בgta v שהורדתי בחינם למחשב
הבעיה שלפעמים שאני נוסע אז העולם לא נטען וזה לא מראה לי כבישים בניינים מכוניות וכו…
יש אפשרות לתקן את זה או רק לקנות כרטיס מסך טוב יותר?
בבקשה תעזור לי מי שיודע/יכול
תודה 🙂

מה זה הורדת חינם?
כרטיס מסך עם זכרון גדול תמיד טוב למשחק הזה

אם עשיתי משימה והייתי באמצע ואז יצאתי ממנה איך אני חוזר אלייה עכשיו ?

חוזר לאותו מקום שהיתה המשימה וטוען אותה, מה הבעיה?

איך אוכל לדעת את השם של כל משימה . כך אני אדע מתי אוכל להשקיע במניות ..?!

רציתי לדעת איך אני יודע את השם של כל משימה . לדעת מתי אוכל להשקיע במניות ..?

איך שומרים משחק במחשב

אני פתחתי משתמש באונליין בטעות ואני רוצה ליצור חדש איך אני עושה את זה?

איך אני מפוצץ סטיקי בומב באקס בוקס 360

איך מזמינים מישהו לאוטו כאילו מהרחוב

אני הייתי צריך לגנוב גרר ומשאית זבל ולקנות תלבושות לטרוור מייקל ופרנקלין ואחרי זה זה לא סימן לי שום משימה במפה, משהו יכול לעזור לי?

אני הייתי צריך לגנוב גרר ומשאית זבל ולקנות בגדים ומסכות לטרוור מיקל ופרנקלין, עשיתי את כל זה ואחרי זה זה לא סימן לי שום משימה במפה, מה אני עושה? מישהו מוכן לעזור לי?

אחרי המשימה שהורגים את טרוור צריך תדוח הפסיכאטרי ב socialclub ואני לא כול כך יודע מה לעשות בסוני3 אני משחק בבקשה עם אפשר פרטים והסבר מה אני אמור לעשות

מה אני עושה אחרי המשימה שאני הורג את טרוור רשום לי דוח פסיכאטרי במועדון החברים ניתקעתי אין לי איך להמשיך תמשימות מי יכול לתת ליל כיוון עזרה ?

האם מודים זה חוקי בgta v און ליין

שלום אני משחק בgta v ואני נמצא על ארבעים אחוז בערך וזה לא נותן לי עוד משימות מה עלי לעשות ואיך ניתן לפתוח עוד משימות תעזרו לי בבקשה תודה !

היי יש לי gta online באקסבוקס וואן ואני רוצה לעשות מירוצים באוויר כאלה עם ארגזים באוויר מסעיות וכולי כמו שבמפרסמים ביוטיוב ואין לי אין את זה יש לי רק מירוצים רגלים כאלה על הכבישים אז איך פותרים את הבעיה הזאת ? ממש ממש אודה לכם עם תענו לי על השאלה או שתתנו לי פתרון

שלום ה gtav online שלי עשה הורדה מחדש של הonline האם ישאר לי כל מה שעשיתי או שאני צריך לעשות מחדש הכל?

יש קודים לGTA V למחשב עם יש אתם יכולים לרשום בבקשה

אם יש אתם יכולים בבקשה גם של נשקים

יש קודים לכסף

סתם אחים

סתמו יחרמנים

איך לסמן נקודה במפה נקודה וישר להגיע אליה?

איך עוברים את השלב של הלהתחבא מהגנן????

יש קוד כסף

איך אוכלים כדי לעלות חיים בxbox 360 ב gta v

נעלמו לי המשימות כשה האיתי אמור לקנות מסכות מה אני אמור לעשות

איל אני יכול לייצר מכוניות אצל חבר שלי ראיתי שהוא מייצר מכוניות אז גם לי בא

תמחוק דברים שאתה לא צריך כך שהתפנה לך מספיק GB בשביל להתקין GTA V והכמות GB שצריך היא: 60 GB

עומר תגיע עד המישמה עים פרנקלין איפה שאומרים לך לישון

לי זה אבד בנישיון הרישון יש לי קוד של האנק אירוק אירון מן וזריזוני

איפה אפשר למצוא מכניות ממש טובות כמו בוגטי והשאר

הדיסק של הgta v שלי לא עובד במחשב כתוב לי שאין דיסק בתוך המחשב מה לעשות?

מישהוא יכול להסביר לי איך מעותתים עושים וינקרים ב gta v באקסוקס

הי אני עומר, כל פעם שאני ניכנס זה שוכח את כל מה שעשיתי ואני מתחיל כל פעם מהמשימה הראשונה של שוד הבנק… משהו יכול לאזור לי?

היי הורדתי למחשב gta v וזה תוען לי כול הזמן שעה שעתיםם זה לא ניכנס מישהוא יכול לעזור לי

אתם יכולים לענות לי אני כבר בודק מלא זמן ואין תשובה תענו לי בבקשה

קונים את המשחק בסטים:
http://store.steampowered.com/agecheck/app/271590/

אתם יכולים בבקשה לענות לי

ואיך מורידים גם gta v למחשב

אפשר תשובה

איך אפשר לראות דרך העיניים בgta v

הי אני עומר, התחלתי רק השבוע לשחק בGTA V וכל פעם שאני ניכנס זה שוכח את כל מה שעשיתי ואני מתחיל כל פעם מהמשימה הראשונה של שוד הבנק… משהו יכול לעזור לי?

בבקשה

בישביל לשמור אתה צריך לגמור את משימת השוד בנק ואז זה ישמר לך

מה הסימון של הבנק באון ליין בסוני 3 בבקשה עזרה …?

היי רציתי גם לומר שקניתי gta v למחשב והקובץ לא נשמר בכונן c אפשר עזרה, תודה.

היי…עזרה בבקשה. קניתי gta v והקובץ לא נשמר לי על המחשב כונן c? מה לעשות? תודה עמית

היי קוראים לי עידן,

ורציתי לדעת אין לאותת עם האוטו gta