F.E.A.R אונליין חינמי הוכרז למחשב

Fear-To-Play: כותר חדש של סדרת האימה הדועכת, F.E.A.R הוכרז ל-PC. לא מדובר בחוויית קמפיין חדשה אלא במשחק מולטיפלייר טהור. הרשמה לבטא סגורה החלה.

אפשר לחלק את סדרת האימה F.E.A.R לשני חלקים, החלק הטוב- מהכותר הראשון ועד ההריון של הילדה העל-טבעית אלמה, והחלק הבינוני- מההריון ואילך. אין ספק שהסדרה, שהחלה בקול תרועה רמה וגרמה לנו בזמנו לשקשק בחושך, הפכה לסוג של סדרת אקשן ג'אנרית, בעיקר הכותר האחרון F.E.A.R. 2, וחבל.

F.E.A.R Online הוא משחק אונליין ברשת שמתרחש במקביל לעלילת F.E.A.R. 2: Project Origin ומפותח ע"י חברת הפיתוח הקוראנית Inplay Interactive. את המשחק תפיץ Aeria Games.

FEAR

הפרק הבא יקדם את העלילה בסדרה כשברכז אלמה ווייד והמאבק בין הקבוצה העילית של חיילי First Encounter Assault Recon נגד טכנולוגית תאגיד Armacham. האירועים באונליין שיתרחשו תוך כדי משימות שיתופיות כנראה, יעקבו אחר עלילה במקביל לאירועים של F.E.A.R 2.

משחק האונליין יכלול מגוון רחב של משימת Co-op, יחד עם מצב מרובה משתתפים תחרותיים על פני 10 מפות שונות, חלקן מהכותר האחרון F.E.A.R 3 עם מגוון רחב של מצבי משחק.

בהודעה לעיתונות, הכריז בהתרגשות טום ניקולס, סמנכ"ל ב-Aeria:

אנו נרגשים להכריז על כותר חדש באחד מזיכיונות האימה הפופולריים ביותר של העשור האחרון F.E.A.R. שיחזיר את החוויה המתוחה ודפיקות הלב שהסדרה ידועה בהן ולהפוך אותו לנגיש לקהילה מקוונת ענקית של שחקנים תחרותיים.

[button color="black" size="medium" link="http://fearonline.aeriagames.com/" ]הרשמה לבטא סגורה[/button]

F.E.A.R. Online צפוי לצאת בחינם במהלך 2013 למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x