הידאו קוג'ימה מרעיף שבחים על Grand Theft Auto V

GTA-V-MGS-V

יוצר סדרת Metal Gear Solid התרשם מאוד מהסרטון החדש של GTA V ואף מודה שאין לו הרבה סיכוי להתחרות במשחק שמציג חופש פעולה שלא קיים בשום משחק בעולם: "זה עתיד המשחקים".

לקבל מחמאות מיוצר גאון כמו הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) שחתום על סדרת מטאל גיר סוליד, זה משהו שכל יוצר משחקים היה מסמן כרגע של כבוד בקריירה שלו, ולמרות שכאן מדובר במשחק שאין עוררין בנוגע לרמה שלו, יוצרי GTA V בהחלט יכולים לטפוח לעצמם על השכם. קוג'ימה הרעיף שבחים על סרטון הגיימפליי הרשמי של המשחק Grand Theft Auto V דרך הטוויטר שלו ואף טוען כי למשחק ה"V" שלו, Metal Gear Solid 5 אין הרבה סיכוי להתחרות עם הדבר הגדול הזה שנקרא GTA V:

ראיתי את הטריילר החדש של Grand Theft Auto V, זה היה מדהים, כל כך מדהים. מידת החופש-זה העתיד של המשחקים! זה ברמה שונה ממשחקים אחרים. אבל בכנות, אני קצת מדוכא. אני לא יכול לראות את הנצחון שלנו צובר 'וי' על ה 'V' "של צוות ההפקה של Rockstar שהוא הטוב ביותר.

במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 נחשפנו לסרטון חדש ומדהים של המשחק הבא של קוז'ימה Metal Gear Solid V: The Phantom pain שהוכרז כמשחק עולם פתוח ושיוחרר כמובן גם ל-Xbox One . אין מה להשוות בין שני המשחקים כי למרות ששניהם מוגדרים כמשחקי פעולה, מדובר בז'אנרים שונים. GTA V זה חופש פעולה קרימינלי ו MGS V זה הרבה יותר טקטיקה והתגנבויות.

שני סרטוני המשחקיות האחרונים של שני המשחקים:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא יודע מה אבל המטאל גיר ניראה פיי 10 יותר ריאליסטיי!! ניראה באמת משחק של סוף 2013
אבל עדיין ג'י טי איי זה ג'י טי 😉

שניהם משובחים ביותר ללא ספק

שני המשחקים נראים מדהים ואני לא רואה סיבה למה מישהו צריך לפספס אחד מהם. הם שניהם טריפל איי איי איי איי (אני יכול להמשיך לנצח).

בנוסף כמו שאמרת, שניהם הם מז'אנר שונה.

כמה יוצרי משחקים מהמזרח מחמיאים ליוצרים מהמערב?
מדובר בכל מקרה בשני משחקים שאסור לפספס

חחחח לא לדאוג קוג'ימה גם שלך ברשימה שלי!

אין שאלה בכלל
🙂
נראה טוב מדי בשביל לפספס MGS5