GTA V מתוכנן לנפץ שיאים חדשים בהשקה, T2 תקצה 3 מיליון עותקים להשקה בבריטניה בלבד

gta v

Take-Two נערכת באופן יוצא דופן ליום שחרור המשחק GTA 5 בבריטניה עם מספר שיא של הקצאת עותקים עבור ההשקה- 3 מיליון.

האם GTA V הולך לשבור את שיא המכירות ליום ההשקה בבריטניה, שמחזיק עדיין משחק היריות מגוף ראשון Call of Duty: Black Ops? מקור קמעונאי המקורב למפיצת המשחק בבריטניה טוען כי המו"ל של GTA V תקצה שלושה מיליון עותקים לבריטניה לבדה, מהלך שעשוי להפוך את Grand Theft Auto V למשחק שנמכר בקצב המהיר ביותר בבריטניה אי פעם.

המשחק שמחזיק בשיא מכירות ליום אחד (השקה) הוא כאמור Call of Duty: Black Ops שמכר 1.4 מיליון עותקים ביום ההשקה בבריטניה, יותר מ Modern Warfare 3 או Black Ops 2.

בחודש אוקטובר, אלקטרוניק ארטס דיווחה על מכירות 4.5 מיליון עותקים של FIFA 13 לקמעונאים ברחבי העולם – שיא מדהים אשר, אם לשפוט על פי המספרים בבריטניה לבדה, Take-Two מצפה לנפץ. עם זאת, בינואר דיווחה EA כי המשחק פיפ"א 13 מכר כבר 12 מיליון עותקים ברחבי העולם (כולל דיגיטלי), מה שהופך את המותג FIFA לגדול ביותר בבריטניה בכל הזמנים.

בשנת 2008, Grand Theft Auto IV מכר 630,000 עותקים ביום הראשון לשחרור – מכירות אשר ייצגו באותה העת כרבע מבעלי PS3 ו-Xbox 360 בבריטניה.

הרשומות האחרונות מראות כי מספר הקונסולות הנוכחיות, ה-PS3 וה-Xbox 360 המותקנות בבריטניה הוא סביב 13 מיליון יחידות, מספר שעשוי לגדול כמובן עד שחרור המשחק ובמיוחד עם ההשקה של הבאנדל ל- PS3 למשחק GTA V שהוכרז בתערוכת E3.

הקצאה של 3 מיליון עותקים למשחק GTA V תהווה, בהתאם לנתונים של היום, כחמישית מכלל הקונסולות שנמכרו עד כה. אין עדיין תגובה מ Take-Two או רוקסטאר.

מה אתם אומרים, GTAV ינפץ את השיא של בלאק אופס בבריטניה? 

מקור: cvg

[divider]

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כיף להיכנס לאתר הזה, כל הכבוד, תמשיכו עם העבודה הטובה, היה חסר אתר גיימינג ישראלי , עומד ברמה של האתרים המובילים בעולם.

תודה רבה על המחמאה
🙂