וואלב מבטיחה "אירוע" שיתקיים לאחר סיום הבטא ל- Trading Cards

חברת וואלב הודיעה כי שלב הבטא לשירות הסחר בקלפים שלה, יסתיים ב-26 ליוני ויהיה פתוח לכולם. היא גם הכריזה על "אירוע" שיתקיים ישר אחרי סיום הבטא.

ה"אירוע" שוואלב מתכוונת לחשוף, לכל אלה שלחצו על הלינק בגלל התמונה של גורדון פרימן ואלכס, לא יהיה קשור כנראה לספרה 3. סביר להניח שמדובר באירוע השנתי שכולנו מכירים – מבצעי הקיץ של סטים.

מה שהופך את כרטיסי המסחר זמינים לכל משתמשי Steam הוא צעד לקראת אירוע שאנחנו חושבים שכולם הולכים להתרגש בגינו

מבצעי הקיץ של סטים, Steam Summer Sale, מתחילים כמדי שנה בסוף יוני (2011) או ב-10 ליולי (2012) וסביר להניח שזה האירוע שוואלב מתכוונת אליו.

וואלב-אירוע

שירות ה-Trading Cards הוכרז בחודש שעבר ויסתיים בדיוק ב-26 ליוני בשעה 21:30, שעון ישראל. לאחר מועד זה הוא ישוחרר לכולם ויהיה זמין לכל משתמשי סטים.

השירות בתחילת שלב הבטא כלל תמיכה במשחקים בודדים כשבסיום הבטא הרשימה התארכה לכדי 33 כותרים:

Borderlands 2, Sanctum 2, Don't Starve, Counter-Strike: Global Offensive, Monaco: What's Yours Is Mine, Left 4 Dead 2, Portal 2, Half-Life 2, Magicka, Strike Suit Infinity, Zack Zero, Bit.Trip Runner 2, Team Fortress 2, Brutal Legend, Cubemen 2, Anodyne, FTL, Super Meat Boy, Monster Loves You!, Trine 2, Go Home Dinosaurs!, Triple Town, Defender's Quest: Valley of the Forgotten, Serious Sam 3, Tower Wars, They Bleed Pixels, Jagged Alliance – Back in Action, A.R.E.S.: Extinction Agenda, Blocks That Matter, Really Big Sky, Faerie Solitaire, Dota 2,  1… 2… 3… Kick it!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות