EA חושפת: Mirror’s Edge מכר 2.5 מיליון עותקים

EA טוענת כי מעולם לא ויתרה על משחק המשך ל Mirror’s Edge, זה פשוט התעכב מסיבות טכניות. החברה חושפת גם שהכותר הראשון מכר 2.5M יחידות.

בשיחה עם CVG, חשף פטריק סודרלנד, סגן נשיא בכיר בחברת EA, כי המשחק Mirror’s Edge מכר על פי הערכות החברה בסביבות 2.5 מיליון עותקים ושמשחק ההמשך תמיד היה ברקע אך התאפשר רק לקראת השקתן של הקונסולות של הדור הבא. לחברה (DICE) היו אבות טיפוס שונים שנבנו עבור משחק המשך עד שהיא התבייתה על חזון שהיה אפשרי אך ורק לקונסולות הללו.

אני אהיה כנה איתך: אנחנו בוחנים את Mirror’s Edge שנים רבות באמצעות צוותים קטנים ומספר אבות טיפוס סביב מה זה יכול להיות. אבל זה לא קרם עור וגידים עד ששרה ג'נסן, כיום המפיקה, באה אליי וקראה לקארל מגנוס והציגה את החזון הכל כך מעורר השראה. חזון הדור הבא.

Mirror's Edge 2 open world

סודרלנד גם אמר כי הוא בטוח ש Mirror’s Edge החדש יתקבל היטב על ידי גיימרים וימכור הרבה יותר עותקים מהמשחק המקורי:

כמובן שאנחנו חושבים שזה יהיה מוצלח, שאנשים יאהבו את זה, ושאנחנו הולכים למכור הרבה יותר ממה שהצלחנו עם הראשון. הרבה פעמים אתה חייב לעקוב אחרי תחושת הבטן שלך ואחר לבך ולא להסתכל על כל מה שבהכרח היה הגיוני על הנייר. אני חושב שהמעריצים שלנו שמחים לשמוע את זה ואני שמח שאני עובד עבור חברה שיכולה לתת לנו הזדמנות נוספת.

Mirror’s Edge 2 או "החדש" או איך שלא קוראים לו, הוכרז רשמית במסיבת העיתנאים של EA בתערוכת E3. החברה גם הודיעה לאחרונה כי המשחק יהיה עולם פתוח. פיית', כולנו מחכים בסבלנות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x