באטלפילד 4: השינויים הקטנים של הקלאסים והנשקים

כיסינו בסקירה האחרונה שלנו את ענין הקלאסים והנשקים השונים. הפעם אנחנו מביאים קצת עדכונים בנוגע לכל השינויים רק בשביל לעשות לכמה מקוראי גיימפרו, סדר.

סקירת המולטיפלייר האחרונה שלנו לבאטלפילד 4, כיסתה את נושא הנשקים והקלאסים במשחק. ובכל זאת אנחנו מקבלים שאלות של גולשים על הנשקים והמקצועות (קלאסים) בבאטלפילד 4. תמשיכו לשאול מה שבא לכם, בשביל זה אנחנו כאן 🙂 )

ראשית כל, BF4 כולל את אותם קלאסים כמו ב- BF3 (בדומה ל- Bad Company 2), יש כמה שינויים ש DICE עשתה לשימוש בכלי נשק ב-BF4. לדוגמה, חומר נפץ C4 עובר מקלאס התמיכה (Support) לקלאס הסנייפרים (Recon) בעוד שלתמיכה תהיה גישה לכמה מטולי רימונים כבדים, כמו XM25 וMGL M32.

XM25 – בעולם האמיתי
M32 MGL – בעולם האמיתי

יתר על כן, Battlefield 4 יאפשר לשחקנים להצטייד ברובי סער שונים (קרבינים) ורובי צליפה. זה הולך יד ביד עם ההתמחויות של באטלפילד 4, שבהן שחקנים יכולים לבחור בתפקיד התקפי או הגנתי.

לדוגמה, מהנדסים יוכלו להצטייד ברובה צלפים (סנייפר) כמו M39 אם הם רוצים לשחק תפקיד הגנתי ולשמור על המרחק שלהם, או נשק קרבין (Carabine) למטרות התקפיות יותר. בעבר, היו הקרבינים מוגבלים רק למהנדסים, ורובי הצליפה רק ל Recons. כעת לשחקנים תהיה גמישות יתירה בבחירת הנשקים.

באטלפילד-4-כלי-נשק

פריסה חדשה זו נותנת לשחקנים הרבה יותר חופש כדי להתאים בצורה מושלמת את הקלאס שלהם. לדוגמה, שחקן שיבחר בתמיכה, יוכל להצטייד ברובה ומטול רימונים ייעודי, ואילו שחקן שיבחר בתקיפה (assault) יוכל להצטייד ברובה צלפים ללחימה ארוכת טווח. למרות, שהקלאס הייעודי (Dedicated class) עדיין נשאר אותו הדבר, כלומר, רובי צלפים יהיו זמינים רק ל Recon, מקלעים לתמיכה, וכן הלאה, הגמישות החדשה מבורכת.

תוספת חדשה לבאטלפילד 4 היא אפשרות של הצבת נשקים על המפה שנקראת “Battle pickup”: אלה הם כלי נשק אשר ממוקמים באופן אסטרטגי בכל מפה, ולחיילים שעושים ריספאון, לא תהיה גישה מיידית אליהם. נשק כזהה לדוגמא- רובה הצלפים החזק M82 בקוטר 0.50 .

אני מקווה שמדובר במיקומים דינאמים ולא ססטים, כי אחרת, נתחיל לראות בתחילת כל סיבוב, שיירה של שחקנים עם בגדי הסוואה שרצה לכיוון ה- M82.

M-82 Barrett .50 sniper rifle

דרישות המערכת המינימליות לבאטלפילד 4 (אלפא) כבר פורסמו, אך צפויות להשתנות בעתיד. אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה האחרונה שלנו למולטיפלייר של המשחק, מעודכנת לאחרי E3 2013.

Battlefield 4 צפוי לצאת ב-1 בנובמבר בישראל למחשב, ל-Xbox 360, ל-Playstation 3 ובהמשך ל-Xbox One ול- Playstation 4.

מקור: bf4central

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין מצב שאני לא משחק בו 🙂

תודה רבה