xbox-one-499

דון מטריק,  הבוס הגדול של האקסבוקס יצא להגן על מחיר ה-500 דולרים של ה Xbox One, ואמר שהחברה למעשה מספקת לצרכן ערך מוסף לעומת השאר (PS4).

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני ב E3 2013 החברה חשפה את מחיר הקונסולה שתעלה 399 דולרים, לעומת 499 דולרים ל- Xbox One, ההבדל הזה של 100 דולרים, יצר רעש גדול ברחבי הרשת, במיוחד כשיש תחושה בקרב קהל הצרכניםכי מדובר במוצרים דומים.

דון מטריק, נשיא עסקי הבידור האינטראקטיביים של חברת מיקרוסופט ואחד האנשים שאחראים להצלחתה הגדולה של קונסולת Xbox 360 התראיין לערוץ Bloomberg TV וניסה להסביר מדוע צרכנים יצטרכו לשלם 500 דולרים על ה-Xbox One ומה יש לקונסולה החדשה של מיקרוסופט להציע לעומת המתחרים:

מדובר במחיר נמוך יותר מאשר חלק מהאנליסטים חזו. אנחנו נותנים ערך מוסף כנגד אפשרויות אחרות שאני חושב שצרכנים יכולים לקבל. כל מוצר מודרני בימים אלה, אם אתה מסתכל על זה [ו] 499 דולרים זה ממש לא נקודת מחיר מגוחכת. אנחנו מספקים אלפי דולרים של ערך לאנשים, אז אני חושב שהם הולכים לאהוב את כל מה שהם הולכים לקבל.
xbox_one_don_mattrick
דון מטריק, סגן נשיא מיקרוסופט

למרות שהמתחרה הגדולה של מיקרוסופט,  סוני, מציעה פלייסטיישן 4 במחיר של  399 דולרים, מאמין מטריק שהצרכנים יבחרו ב-Xbox One  בגלל חבילת השירותים ויישומים כמו האקסבוקס לייב המשופר, סקייפ, Twitch TV, SmartGlass, והקינקט.

אנחנו באמת רוצים להפוך את הסלון שלך למרכז של כיף. לך ולמשפחה שלך

במהלך הראיון התייחס מטריק גם לכותר 'היילו' החדש שנחשף ללא שם בתערוכת E3 2013 וקרא למשחק Halo 5 שישוחרר במהלך השנה הקרובה.

בסופ"ש האחרון פרסמה מיקרוסופט את תג המחיר למשחקי הקונסולה החדשה שלה. 60 דולרים, בדומה למחיר הקיים. סוני עדיין לא סיפקה מחיר, אך צפויה להיצמד למחיר שמיקרוסופט קבעה.

חשוב לציין לגבי המחיר כי ה-Xbox One תכלול חיישן 2.0 Kinect, בעוד שב- PS4 גיימרים יצטרכו לשלם 60 דולרים כדי לרכוש מצלמה PlayStation Eye, אם ירצו בכך כמובן.

http://www.youtube.com/watch?v=8lHxEz-a6bc

מקור: Bloomberg TV

[divider]