The Last of Us – שוחרר רשמית

המשחק The Last of Us הוא ללא ספק אחד המועמדים הבולטים לקחת את התואר 'משחק השנה'. המשחק הבלעדי לפלייסטיישן 3 שוחרר היום באופן רשמי ומבטיח לקחת אתכם למסע הישרדות עמוק ועקוב מדם אך מלא בתקווה, מלווה בפסקול מצוין שלא תשכחו זמן רב.

היום הגדול של Naughty Dog הגיע, ומרות שחברת הפיתוח כבר בשלב שאחרי הביקורות, יום ההשקה הרשמי הוא תמיד יום מרגש. במיוחד כשמדובר במשחק בעל ממוצע הביקורות הגבוה ביותר השנה שהצליח אפילו לעבור את ממוצע הביקורות של BioShock Infinite. כרגע ההמוצע עומד על  95/100 מתוך 70 ביקורות(!). ציון נדיר ורצף מרשים לכל הדיעות.

The-Last-of-Us-דמו-להורדה

The Last of Us הוא אחד המשחקים היותר מצופים לשנה הקרובה. מדובר במשחק הרפתקאות/הישרדות בלעדי לקונסולת ה-PS3. משחק בעולם פוסט אפוקליפטי של יוצרי סדרת Uncharted , שלהבדיל מכותרי הסדרה ההיא, ינסה להיות רציני יותר, בעל עלילה עמוקה יותר, ויכלול בעיקר אלמנטים של התגנבות והישרדות במשחקיות.

עקבנו אחרי המשחק הזה בדריכות והשתדלנו לדווח על כל  הפרטים רבים והתמונות החדשות שהצלחנו להגיע אליהם ברשת, כמו כן ניסינו להביא לכם כמה בזמן אמת הדלפות על מצב המולטי של המשחק, סקירות מקדימות, כשברקע דלפו גם ציונים לשלוש ביקורות ראשונות שכולן מושלמות. נכון להיום, יש כבר 30 ציונים כאלה.

LAST OF US ביקורות

אז לכל מי שמחזיק PS3 בבית, כל הצוות כאן בגיימפרו ממליץ לכם בחום להשיג עותק של המשחק ולהנות מאחד המשחקים הטובים ביותר ששוחררו לקונסולה הנוכחית של סוני בשנים האחרונות. תהנו!

The Last of Us שוחרר היום בכל העולם, 14/6, בלעדית לקונסולת הפלייסטיישן 3.

http://www.youtube.com/watch?v=XcLvvcPy3aw

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק מדהים, אני לא יכול לחכות עד שאני אשיג אותו!

כתבה מעולה!

תודה רבה
יש לכם אתר קטלני ומדהים
תמשיכו כה