Dead or Alive 5 Ultimate: גרסה חינמית הוכרזה. גם תאריך

dead-or-alive-5-ultimate-core-fighters

גרסה חינמית למשחק Dead or Alive 5 Ultimate הוכרזה ע"י חברת Tecmo Koei, והיא מצטיירת כאלטרנטיבה לא רעה בכלל, ואפילו האונליין בפנים. המשחק ישוחרר באירופה ב 6/9.

Dead or Alive 5 Ultimate (בקיצור: DoA5U) הוכרז באופן רשמי לפני כחודש ל-Xbox 360 ו-PS3 ונודע כי ישוחרר בסתיו הקרוב. הגרסה המלאה שהוכרזה כוללת מצבים מהמשחק בגרסת הויטה, שלבים חדשים, לוחמים חדשים וסקינים מ-Ninja Gaiden.

עכשיו יש גם תאריך וגם גרסה חינמית ושחקנים שיתנסו בה יכונו Core Fighters. לוחמי הליבה יוכלו לבחור אחת מבין הדמויות Ryu Hayabusa, Hayate, Kasumi, ו- Ayane. ופה ההבדל הגדול בין הגרסאות, ההגבלה לארבע דמויות בלבד. גם השלבים מהגרסה המלאה כלולים בגרסת ה-F2P וגם מצבי ההדרכה והאימון. אז מה לא כלול אתם שואלים? מצב הסיפור (story mode). במונחים של רכישות במשחק, דמויות נוספות יעלו 4 דולרים, בעוד שמצב הסיפור יעלה 15 $.

באשר למשחק מקוון, הבשורה היא שגם המולטיפלייר יהיה פתוח לגרסה החינמית, אך שוב, עם אותן דמויות בסיסיות (4), ושחקים יוכלו להתחרות מול שחקנים שרכשו את הגרסה המלאה. עם זאת, שתי הגרסאות לא יאפשרו לשחקנים לשחק נגד שחקני Dead or Alive 5 המקורי, או Dead or Alive 5 Plus של הויטה.

הנה המודל החינמי של המשחק לעומת המלא, כל ההבדלים:

Dead or Alive 5 Ultimate ישוחרר בישראל ב-6/9 לפלייסטיישן 3 ולאקסבוקס 360.

מקור: Team Ninja

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות