Watch Dogs – סקירות וידאו מקדימות למשחק

החבר'ה ממשינימה (machinima) העלו סרטון סקירה/משחקיות חדש למשחק Watch Dogs שמכיל לא מעט פרטים וקטעים שעדיין לא ראינו בסרטונים קודמים: אתם בשיקגו וכל הטכנולוגיה נמצאת בשימוש בתחומי העיר, טכנולוגיה שפועלת כעיניים והאוזניים שלכם. מחשב, מצלמה, חשבון בנק, ובעצם כל דבר מופעל באופן אלקטרוני בעיר. אתם צריכים לקבל גישה לחלקים של רשת העיר על ידי השתלטות על CTOs שזה הבקרה מרכזית (כמו להגיע לנקודת נוף במשחק Assassin Creed). ברגע שיש לכם גישה, איידן יכול לגשת למידע הבנקאי של הולכי רגל באמצעות הטלפון שלהם, או לגנוב את הרישום של מכונית על ידי פריצה לדירתו של בעל הרכב באמצעות רשת WiFi.

מגזין הפלייסטיישן הרשמי-OPM, העלה גם כן סקירת וידאו למשחק, על אותו סרטון. המגזין שחרר מוקדם יותר גם תמונות חדשות למשחק שרץ על קונסולת הפלייסטיישן 4, תוכלו להתרשם מהתמונות כאן.

יוביסופט הכריזה כי המשחק Watch Dogs ישוחרר בין ה 19-22 לנובמבר, לארבעת הפלטפורמות הנוכחיות. שלל מהדורות מיוחדות כבר נחשפו אבל תאריך יציאה ל- PS4 עדיין לא הוכרז. זה יקרה כשתאריך ההשקה לקונסולה יוכרז, מאחר ומדובר במשחק השקה לפלייסטיישן 4, שיכלול תוכן בלעדי נוסף.
Watch Dogs יושק בישראל ב-22 לנובמבר ויהיה זמין לפלייסטיישן 3, Xbox 360, Wii U, Windows PC.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x