יוביסופט: "הקישוריות היא במוקד המשחק Watch Dogs"

יוביסופט טוענת שאפשרויות החיבור למשחק Watch Dogs תהיינה מגוונות. למשל, תוכלו להתחבר למשחק דרך הסמארטפון שלכם.

המפיק הבכיר, דומיניק גאי, מספר בבמהלך ראיון וידאו שערך, כי אחד מעמודי התווך של המשחק יהיה הקישוריות, ושחקנים יוכלו להשתמש במכשירים הניידים שלהם בתפקיד כלשהו במשחק.

 

אנחנו רוצים ששחקן יהיה מסוגל להתחבר ל- Watch Dogs אפילו דרך הטלפון הנייד שלו..שיהיה מסוגל לשחק ישירות עם אנשים שנמצאים במשחק, על קונסולתץ ה-פלייסטיישן 4 שלהם, גם אם הוא נמצא בנסיעה באוטובוס. בעיקרון אנחנו רוצים ששחקן יהיה מחובר לעולם המשחק שלנו גם כשהוא יוצא מהסלון.

Watch-Dogs-PC

גאי המשיך לדבר על ההיבט מרובה המשתתפים של המשחק, אשר ינסה "לפרוץ את החומה" בין שחקן יחיד ומרובה משתתפים. הוא מסביר ששחקן יהיה מסוגל לעבור ממצב של קמפיין לשחקן היחיד למצב מולטיפלייר מבלי לעבור לובי, תפריטים או הגדרות משחק שונות.

מענין מה שהוא אומר. האם הוא מתכוון לכך שתהיה איזושהי דלת נסתרת בקמפיין לשחקן יחיד שתעביר אותנו אוטומטית למולטיפלייר, או לחלופין סמארטפון (במשחק) שלחיצה אחת תעביר אותנו למצב האונליין של המשחק.

יוביסופט הכריזה בשבוע שעבר כי המשחק Watch Dogs ישוחרר ב-21 לנובמבר, לארבעת הפלטפורמות הנוכחיות. גרסת PS4 תוכרז כשתאריך ההשקה לקונסולה יוכרז, מאחר ומדובר במשחק השקה לקונסולה, שיכלול תוכן בלעדי נוסף.
Watch Dogs יושק בישראל ב-22 לנובמבר ויהיה זמין לפלייסטיישן 3, Xbox 360, Wii U, Windows PC.

http://www.youtube.com/watch?v=lT_xSQPViPc

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות