נער בן 14 הואשם ברצח אימו לאחר שקורקע מלשחק ב- Call of Duty

נער בן 14 הואשם ברצח מדרגה הראשונה לאחר שרצח את אמו עם רובה קליבר 0.22 שקיבל במתנה. נח קרוקס, שהיה בן 13 באותו העת, ניסה גם לאנוס את אמו בהתקף של זעם לאחר שקורקע מהמשחק Call of Duty.

בשיחת עם מוקד החירום של 911 שהוקלטה זמן קצר לאחר הרצח הוא הודה במעשה:

אני לא צוחק בכלל. היא מתה. אני מפחד. אני הרגתי את אמא שלי עם 0.22. אני לא יודע למה עשיתי את זה..אני מרגיש משוגע ואני יודע שאני לא. אני חושב שיש לי סוג מסוים של ADD (הפרעת קשב וריכוז)…ניסיתי לאנוס אותה. ניסיתי לאנוס אותה, אבל אני לא יכול לעשות את זה. מי מנסה לאנוס את אמא שלו? החיים שלי ירדו לטמיון עכשיו.

על פי הודאתו, המשחק שלו (Call of Duty) נלקח ממנו בשל ציונים גרועים בבית הספר, בשלב שבו הוא נשבר. לאחר שמצא את עצמו מסוגל ללכת עד הסוף עם המעשה הראשון של אלימות, הוא השתמש ברובה שאמו נתנה לו במתנה כשהוא היה בן 11 שנים.

גרטשן ווויליאם קרוקס, האם והאב

גרטשן קרוקס, האמא, נורתה למעלה מ -20 פעמים. לאחר שהנער הרג את האמא שלו, הוא שלח הודעת טקסט בו ניסה להתוודות בפני אביו, וויליאם קרוקס (41), שהוא הרג את האמא שלו "בטעות". האב, שחשב שהבן שלו מתלוצץ, הגיב: "זרוק אותה בחורשה".

לדברי האב, האם והבן היו רבים לעתים קרובות, אבל היו משלימים מהר ומשחקים ביחד משחקי מחשב. נח לא פעם אמר שהוא רוצה להרוג את אמו, אך האב לא לקח את זה יותר מדי ברצינות.

עורכי הדין של הנער ניסו לטעון כי הרצח היה התוצאה של "גידול של זעם" שניתן לו ושהנער לא הצליח לשלוט בעצמו. פסיכולוג ילדים ינסה לבחון אם הוא סובל מהפרעת נפץ לסירוגין (מחלת נפש שמתאפיינת בהתקפות חוזרות ונשנות של התנהגות אימפולסיבית, תוקפנית או אלימה).

חבר המושבעים במשפט הרצח של הנער שמע ביום רביעי האחרון את שיחת ה 911 המטרידה שבה החשוד בן 13 הודה ברצח אמו לאחר ניסיון כושל לאנוס אותה.

נח, כיום 14, הואשם ברצח מדרגה הראשונה ותקיפה בכוונה לבצע התעללות מינית וברצח אמו, גרטשן קרוקס, שהיתה בת 37 במותה.

התושבים בעיירה הכפרית אוסאג' (Osage) שמונה 3,622 תושבים , עדיין מזועזעים מהרצח הנורא. הרצח האחרון בעיירה אירע בשנת 1898.

מקור: dailymail

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה הם השאירו לו אקדח?

שאלה טובה.
פה אחת הבעיות עם המקרים הללו- הגישה לנשקים

אוי ואבוי
לקנות רובה כמתנה- רעיון רע איך שלא מסתכלים על זה. גם אם הוא היה אוהב לשחק Simas

צודק
במיוחד כשמדובר בעיירה מאוד מאוד שקטה

סיפור פשוט מזעזע
כל הכבוד לכתב שלא הבליט את נסיון האונס בכותרת
יופי של אתר יש לכם
בהצלחה

תודה חבר
האתר בשלבי הרצה כרגע
נשמח לכל הערה שלכם

אתה ירון דקל המקורי?
🙂

FUCKING A!!

מי קונה לילד שלו אקדח ליומולדת גיל 11?
מקרה מזעזע

אולי להגנה עצמית
למרות שמדובר במתנה הזויה לגיל 11

הגנה עצמית?
הרצח האחרון שם היה לפני יותר מ 100 שנה