720 Xbox תושק בנובמבר ותעלה 499 דולר [דיווח]

xbox720הבלוגר הידוע פול טארוט* (Paul Thurrott), טוען כי קונסולת האקסבוקס הבאה של מיקרוסופט תושק בתחילת חודש נובמבר 2013, בסמוך להשקה של ה-PS4. בנוסף, טוען הבלוגר כי מיקרוסופט תציע חבילה מסובסדת במחיר של 300 דולרים, שמותנת בהצטרפות לשירותי ה- Xbox Live, בעלות של 10 דולר לחודש ולמשך שנתיים. בחבילה זו המחיר יגיע בשנתיים לסך של 540 דולרים לקונסולה, אך כמובן, עם שירות לייב בילט-אין.

טארוט טוען גם כי ההכרזה של הקונסולה ב-21 למאי, תהיה הצעד הראשון של מיקרוסופט ותוביל לסדרה של חשיפות בשלבים, כשבתערוכת E3, היא תחשוף את מערך ההשקה המלא של הפלטפורמה החדשה שלה. אירוע שלישי, יהיה ממוקד יותר ויתקיים במהלך כנס בסן פרנסיסקו בסוף חודש יוני.

 

מפרט טכני 720 אקסבוקס

עוד כמה מהדברים של טארוט:

  • משחקי ההשקה לקונסולה יהיו Ryse , משחק הקינקט של קרייטק, וכותר מירוצים חדש בסדרת Forza. אבל זה אנחנו כבר יודעים.
  • בנוגע לאדריכלות והמפרט של ה-Xbox 720, הפלטפורמה מבוססת על גרסת הליבה של Windows 8.
  • ה-Xbox 720 תכיל כונן אופטי Blu-ray וחזר והדגיש כי המערכת דורשת חיבור קבוע לאינטרנט כדי לתפקד. "אבל זה לא דרקוני כמו שרבים נוטים להאמין," הוא אמר.
  • קונסולת ה-Xbox 360 , דור שלישי, תשוחרר בשנת 2013 ותהיה "באופן משמעותי פחות יקרה" מהדגמים הנוכחיים. שם הקוד – טריגון.

nextxbox042413coverjpg-acb243

*פול בריאן טארוט הוא בלוגר טכנולוגיה, כותב ועורך חדשות באתר Paul Thurrott's SuperSite ולמגזין IT Pro Windows. הוא כותב חדשות, תצוגות מקדימות, וסקירות עבור שלבי בטא ומוצרים של חברת  מיקרוסופט, כגון  Windows, Microsoft Surface, Windows 8, Windows Phone, Microsoft Office, ועוד.

[divider]

כתבות נוספות