GTA V לקונסולות הדור הבא? בחודש הבא נדע את התשובה

Take-Two Interactive תדווח את תוצאותיה הכספיות בחודש הבא. המפיצה צפויה לחשוף תכניותיה, וביניהן הרחבת ההפצה של המשחק GTA V לקונסולות של הדור הבא.

official-GTA5 screenshot-trevor-burns

על פי דיווח של האתר Gameranx, מפיצת המשחקים Take-Two, עשויה להכריז על הרחבת המשחק GTA V לקונסולות הדור הבא PS4 ו-Xbox 720. בחודש פברואר דיווחנו כאן על האנליסט שפרסם סיבה לדחייה של המשחק GTA 5, שלטענתו נובעת מהסיבה ש- Rockstar מעוניינת להשיק את המשחק לקונסולות הדור הבא. תאריך השחרור של Grand Theft Auto V נדחה ונקבע ל- 17/9/2013.

PS4_GTA V

Take-Two Interactive הודיעה ​​על תוכניות לדיווח התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעית ולשנת הכספים 2013, שהסתיים ב -31 במרץ 2013, לאחר סגירת השוק ב -13 במאי ( 23:00 שעון ישראל, סגירת יום מסחר בנאסד"ק). החברה תקיים שיחת ועידה כדי לדבר על התוצאות, שיועברו גם בשידור חי.

NEXT G_GTAV
עד כה, חברת Rockstar אין לא אישרה ולא הכחישה אם המשחק GTA V יגיע לקונסולות של הדור הבא, מה שהוכרזו רשמית עד כה, הן שתי הפלטפורמות המסורתיות והנוכחיות, ה-PS3 וה-Xbox 360. מעריצים רבים עדיין אוחזים בקצה של תקווה שהחברה אולי תודיע על החלטה להביא את המשחק GTA5 למחשב האישי , אך מלבד שמועות כרגע, אין שום מידע רשמי לענין זה.

המו"ל צפויה לחשוף את תכניותיה לעתיד לזיכיון XCOM, שלאחרונה מסתמן כי עתיד משחק היריות של הזיכיון בוטל, עקב סגירתו של אתר האינטרנט של המשחק והסרתם של סרטונים ביוטיוב הקשורים למשחק. המשחק, שהיה אמור במקור להשתחרר בסוף 2012, עוכב לשנת 2013 וכרגע נמצא בסין שאלה אחד גדול.

Grand Theft Auto V ישוחרר ב-17 לספטמבר לקונסולת הפלייסטיישן 3 ולאקסבוקס 360.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות