EA העפילה לחצי הגמר בדרך לזכיה בתואר החברה הגרועה ביותר באמריקה, שנה שניה ברציפות

חברת Electronic Arts צפויה "לזכות" שנה שנייה ברציפות בתואר המפוקפק "Golden Poo": החברה הגרועה ביותר בארה"ב לשנת 2013. פיטר מור, סמנכ"ל התפעול של החברה: "אנחנו יכולים לעשות דברים טוב יותר, אנחנו גם נעשה".

 

האתר consumerist עורך מדי שנה את סקר הצרכנים הגדול באמריקה שבו קהל הגולשים בוחר מי לדעתו החברה הגרועה בארצות הברית. הסקר נערך בצורת טורניר המכיל מספר שלבים וכמו במשחק כדורגל, החברות הגרועות ביותר מגיעות בסופו של דבר לגמר הגדול.

 

תנו לי לנחש: EA הולכת " לנצח ". כמו היאנקיז, לייקרס ומנצ'סטר יונייטד, EA הוא אחד מאותם ארגונים עם מורשת והצלחה, וגדוד של מבקרים, כתב מור בהודעה רשמית באתר EA. האם אנחנו באמת 'החברה הגרועה ביותר באמריקה?' אני אהיה הראשון להודות שאנחנו עשינו הרבה טעויות, אלה כוללים מורדות עצומות , משחקים שלא עמדו בציפיות, טעויות במודלי תמחור חדשים ולאחרונה, השקה קשה של SimCity. אנחנו מחויבים לביצועים טובים יותר לקהילת הגיימרים.
פיטר מור, EA

בשנה שעברה זכתה בתואר המפוקפק, חברת EA שהצליחה לגבור על Bank of America בהפרש גדול (64% מסך הקולות) והשנה, החברה עלולה שוב למצוא  את עצמה בגמר מול בנק אוף אמריקה (בהנחה שתגיע לגמר, כנראה שכן), אם תצליח לגבור על החברה הגדולה למכירת כרטיסים אונליין Ticketmaster. תוצאות חצי הגמר יפורסמו ביום שני, ואז נדע אם EA הצליחה להעפיל לגמר הגדול.

הנה כל הדרך שעשו החברות עד החצי גמר:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות