Battlefield 4: היד שמנענעת את העלילה [דעה]

Battlefield-4-storyחברת EA ו- DICE רוצות שהכותר הבא בסדרה, באטלפילד 4, יעשה לכם משהו חם בלב. הם רוצות שהכותר הבא שלהן ירגש. אני עדיין ממתין לגיבור אמיתי בסדרה.

 

 

בטח שמתם לב לשיר שפותח את טריילר החשיפה הרשמי של Battlefield 4, להיט שנות ה-80 של בוני טיילר "Total Eclipse of the Heart", שיר קורע לב שכיכב במסיבות האייטיז, בעיקר ברגעים בלתי נשכחים של ריקודי סלואו למתחילים. זה לא הפריע לשיר לככב גם בסרט אימה בשם Urban Legend מ 1998 בסצנה בה רוצח מגיח מהמושב האחורי של רכב, ועורף את ראשה של הנהגת באמצעות גרזן. והיו עוד סרטים, אבל אני בכלל חושב על עוד שירים. אותה זמרת באותו עשור, שנת 1984, להיט ריקודים היסטרי מתוך הסרט "פוטלוס", שמבקש למצוא גיבור. השיר "Holding Out for a Hero", אותו שיר שהתנגן בתחנת הרדיו במשחק  Saints Row: The Third, במהלך המשימה האחרונה, זה השיר שהכי מתאים לבאטלפילד כרגע, כי גיבור, דמות, מישהו שנזכור, אין. ולא רק אני חושב כך , גם EA רוצה גיבור.

Battlefield 4 need a hero 00
Recker, הדמות הראשית בסדרה?
[tabs type="horizontal"][tabs_head][tab_title]זה היה פעם רק מולטי[/tab_title][/tabs_head][tab][/tab][/tabs]

אבל לא קלה היא הדרך, ועדיין אנחנו לא יודעים מה הולך לקרות בעלילת המשחק החדש, לפחות לא באופן רשמי. הפעם הראשונה שכותר בסדרת באטלפילד זכה לקמפיין לשחקן יחיד, היתה רק בשנת 2008, במשחק הקונסולות Bad Company הראשון. קמפיין חביב ומשעשע, קצר וקולע אך חסר חשיבות כמעט, כי אני לא כ"כ זוכר את הדמויות הראשיות, את העלילה או את הסיפור המרכזי בה, ואני מניח שאני לא היחיד. אבל, זה היה צעד ראשון והיסטורי לסדרה, והמשחק בעיקר התמקד במנוע ההרס המרשים שלו, ובדרך גם נסיון ראשוני לקמפיין. מאז מנפיקה DICE בכל כותר באטלפילד חדש, קמפיין לשחקן יחיד, גם ב-BC2 וגם ב-BF3. קמפיינים קצרים להפליא, די משעממים וכאלה שאחרי כמה ימים פשוט נשכחים. וחבל. 

Battlefield 4 need a hero 02
באטלפילד 4
[tabs type="horizontal"][tabs_head][tab_title]EA דייס לאן?[/tab_title][/tabs_head][tab][/tab][/tabs]

אני יודע שאחרי חשיפת הטריילר אתמול של BF4, רובכם עסוקים בהשוואות בין הגרפיקה שם לבין הגרפיקה ב BF3, רק קחו בחשבון שהגרפיקה היא לא מוקד המשחק הפעם, לפחות לא מבחינתה של EA. זה לא אומר שלא תהיה גרפיקה מדהימה, זה רק אומר שבמצב הנוכחי, אחרי שכולנו התרשמנו מהאיכויות הוויזואליות שהציע לנו בשפע המשחק באטלפילד 3, יהיה קשה להפתיע אותנו שוב, ו DICE יודעת את זה. אז יש מנוע משחק חדש Frostbite 3.0, כמו שיש מנוע משחק חדש לחברת קרייטק שנקרא CryEngine 3 ובדיוק כמו שקרה בכל הכותרים שאחרי המשחק Crysis הראשון, שעד היום נראה מדהים ויזואלית, ההתפעלות מהגרפיקה וההתרגשות, פחתו.

call of duty heroes
אתם בטח מזהים לפחות דמות אחת כאן

בעידן הנוכחי בו חברת אקטיוויז'ן מובילה את ז'אנר משחקי היריות בגוף ראשון, בחסות סדרת Call of Duty, אי אפשר להתכחש לעובדה שבחברת EA היו רוצים לגרום לכמה שיותר שחקני COD לעבור לצד השני. אמנם שתי הסדרות שונות מהותית, אך כשמדובר על כיסו של הלקוח ועל כיסיהם של מיליוני לקוחות/שחקנים ברחבי העולם, התחרות באוויר קיימת ותמשיך להתקיים שנים רבות. תגידו שקול אוף דיוטי זה לילדים ובאטלפילד זה לגברים שבחבורה, זה לא משנה, ואגב זה לא תמיד נכון. לכסף, גם במקרה הזה, אין ריח. אני לא מתכוון להיכנס ליריבות בין שני סוגי המולטיפלייר שהסדרות מציעות, כי מדובר בנושא עמוק והיסטורי, ולמרות זאת לשתי הסדרות יש מה להציע כמעט שווה בשווה בכל מה שקשור לחוויית האונליין, כל שחקן וטעמו האישי.

Battlefield 4 need a hero 01

1 2העמוד הבא

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

סחטיין על ההשקעה וכן גם בכלליות 🙂 .

מוכשר.
תודה

באתי ללכת לישון אבל הכותרת סיקרנה אותי. אחלה מאמר ואתה (כרגיל) צודק. לילה טוב!

בדיוק מה שקרה לי P: