Saints Row IV הוכרז! ישוחרר ב-20 באוגוסט

חברת Deep Silver מכריזה רשמית על יציאתו של Saints Row IV  ב 20/8 . יש גם טריילר.

עשרה ימים מהשמועה האחרונה, והיום אנו זוכים להכרזה רשמית של הכותר הבא בסדרה המשוגעת והמשעשעת סיינט רואו. Saints Row 4 הולך להיות מטורף ומשוגע הרבה יותר מקודמיו, טוענת חברת Deep Silver.

saints-row-4-01

הכותר הבא בסדרה ימשיך את העלילה של Third Street Saints ואת סיפורם של קדושי הרחוב השלישיים, אבל עם טוויסט. המשחק יתרחש בוושינגטון, בירת ארה"ב והפעם, ראש הקדושים כבר נבחר לנשיא ארצות הברית וחייב להדוף "פלישת חייזרים קטסטרופלית". החייזרים שמועברים לקדושים באמצעות סימולציית Bizarro-Steelport" יחריכו שחקנים צריכים לעשות שימוש במעצמות שונות כדי להילחם בפולשים על מנת להעניק למין האנושי שקט ושלווה- חופש.

saints-row-4-03

חברת Koch Media שבבעלותה חברת ההפצה Deep Silver, רכשה מ-THQ (שפשטה את הרגל) את הזיכיון לסדרת Saints Row, כמו כן את הזיכיון למשחק  Metro: Last Light, שבשבוע האחרון זכינו סוף סוף לתאריך שחרור שלו. נתון מענין במיוחד לגבי מועד השחרור של המשחק SR4 הוא שהמשחק ישוחרר חודש לפני האב הרוחני שלו GTA V.

saints-row-4-04

חשיפה של Saints Row IV תתקיים במהלך תערוכת PAX East שתיערך בשבוע הבא בין התאריכים 22-24 במרץ. המשחק  Saints Row IV  ישוחרר ב 20/8 לאקסבוקס 360, פלייסטיישן 3 ולמחשב האישי.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=0HVW0Uq7wmQ]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות