Sniper: Ghost Warrior 2 מכר יותר ממיליון עותקים לפני ההשקה באירופה

תאמינו או לא אבל City Interactive מודיעה כי המשחק Sniper: Ghost Warrior 2 כבר חצה את הרף של 1 מיליון עותקים, לפני ההשקה באירופה (ישראל) מחר.

Sniper-Ghost-Warrior-2

Sniper: Ghost Warrior 2 שוחרר שלשום בארה"ב (12/3) ומחר יושק באירופה, כולל ישראל. מחיר המשחק לקונסולות הוא 39.99$ ולמחשב, 29.99$ בלבד, דרך סטים.

למי שיזמין את המשחק בהזמנה מוקדמת יקבל נשק MK 14 + עותק חינם של המשחק Sniper Ghost Warrior Gold Edition:

Sniper Ghost Warrior 2 PRE ORDER

יש גם מהדורה מיוחדת (Ghost Warrior 2 Special Edition) שעולה 10$ יותר ומכילה פסקול של המשחק+ 4 דמויות אקסלוסיביות למולטי:

SGW2.special.edition

יכול להיות שאחת הסיבות למכירות המפתיעות של המשחק הוא המחיר. קחו בחשבון שהמילה sniper בשם המשחק, תמיד עוזרות למכירות ובנוסף, העיתוי היה מדויק לדעתי, תקופה מאוד יבישה של משחקי יריות מגוף ראשון.

החברה מתכננת גם לשחרר בקרוב DLC בחינם למולטיפלייר שיוסיף 2 מפות חדשות Tower Defense ו- Temple Crossing וכמו כן, מצב משחק חדש. עדכון DirectX 11 למשחק גם מתוכנן בקרוב על מנת לנצל את המנוע cryengine 3 (המשחק קרייסיס 3) כמו שצריך.

צריך לקחת בחשבון כי מדובר במספר העותקים שנשלחו לכל החנויות, ונחשבים כבר לעותקים שנמכרו (אין בדר"כ החזרת סחורה במשחקי מחשב), והחברה לא ציינה אם המספר כולל הזמנות דיגיטליות. עדיין מדובר בהישג מרשים למשחק שאין לו עדיין ביקורות.

דרישות מערכת מינימליות למשחק:

  • מערכת הפעלה: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
  • מעבד: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better
  • זכרון: 2GB
  • שטח אחסון: 9Gb
  • כרטיס מסך:NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better
  • DirectX®: 9.0c
  • אודיו וסאונד: DirectX Compatible Sound Card

Sniper: Ghost Warrior 2 ישוחרר ב 15/3/2013 ל- Xbox 360, PS3 ולמחשב האישי PC. המשחק מתוכנן גם לצאת בעתיד ל-Wii U ול- PlayStation Vita.

מקור: vg247

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות