Company Of Heroes 2: תאריך היציאה הוכרז

Sega הכריזה על תאריך יציאה למשחק. סמנו אצלכם ביומן – 25 ביוני 2013. בטא למולטיפלייר בקרוב.

חברת סגה מודיעה היום כי משחק האסטרטגיה Company Of Heroes 2, ישוחרר למשחב האישי בתאריך 25.06.13 באירופה ובאמריקה . "הרכישה שלנו על ידי SEGA נתנה לנו את ההזדמנות לעבוד עם פרטנר חדש שיש לו רקורד מרשים בזכיונות למשחקי מחשב" , אומר מפיק המשחק ג'ונתן דאודסוול, "זה נותן לנו ביטחון גדול לדעת שיש לנו צוות מוכשר שפועל להביא את החוויה הטובה ביותר שאנחנו יכולים לספק  לגיימרים ברחבי העולם."
Company Of Heroes 2המשחק היה אמור להשתחרר המפיק גרג ווילסון הוסיף: "אנחנו שונאים לאכזב את המעריצים שלנו במועד מאוחר יותר מהצפוי כמו שאנחנו יודעים שהם להוטים לשחק, אבל אנחנו מרגישים שהזמן הנוסף יעזור צוות לספק את מעריצי הסדרה בכותר המשך באיכות הגבוהה שהם ראויים לו […] "עם זאת, ההמתנה לא תהיה ארוכה מאחר והשחקנים יוכלו בקרוב לעזור לנו לבחון את איזון המולטיפלייר של המשחק בבטא סגורה. פרטים יועברו בהמשך. "

אז למרות שמדובר בסוג של דחיה, יש לנו תאריך- 25.6.2013 , ויש לנו בטא בקרוב, ונראה כי אחרי המכירה הפומבית ש-THQ קיימה לנכסים שלה לא מזמן, לא נשקפת סכנה ממשית לכותרים שהיו כבר בפיתוח. ראו Metro: Last Light שקיבל סוף סוף תאריך יציאה (17.5.13).

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=29S_SaFn3YM]

מקור: mcvuk

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות