Watch Dogs ו- Killzone יהיו משחקי ההשקה לפלייסטיישן 4

אם לא מצאתם בינתיים מספיק סיבות לקנות PS4 ביום ההשקה, הנה 2-3 סיבות.

היום נחשף בפלייסטיישן בלוג, כי המשחק killzone: shadow fall הוא משחק השקה לקונסולת הפלייסטיישן 4. כזכור, בהכרזת הקונסולה הנוכחית של סוני, ה-PS3, נחשף המשחק Killzone 2, מה שהביא להערכה, שהתבררה כנכונה, כי בחשיפת הפלייסטיישן 4, ייחשף גם קילזון חדש.

סטיבן תר הייד, מפיק בחברת הפיתוח Guerrilla, בישר בשמחה כי "זה היה מסע מדהים עבורנו עד כה, וההזדמנות להיות כותר בשקה פלייסטיישן החדש, התקבל בהתחלה בפאניקה קלה.. למרות  רגע מפחיד ומרגש כאחד, אנחנו מקווים שאתם תאהבו את מה שיצרנו, ושמחים להציג בפניכם הצצה הראשונה ל-Killzone ". ההצצה הראשונה, זה הטריילר המדהים ששוחרר למשחק:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=mNRnVR4SJ9w]

חברת יוביסופט אישרה באמצעות הודעה לעיתונות כי המשחק Watch Dogs גם כן יהיה משחק השקה לפלייסטיישן 4. בנוסף לגרסת ה PS4 המשחק ישוחרר גם ל PS3 ואפילו ל- Wii U. כנראה שיש אמת במשפט שנלקח מהפוסטר שדלף למשחק שטען כי "המשחק ישוחרר לכל הקונסולות הביתיות".

watch-dogs-ps4

עוד משחק שעשוי להפוך למשחק השקה הוא DriveClubמשחק המירוצים של מפתחת Motorstorm זכה גם כן לחשיפה באירוע של סוני ועל פי פרופיל ה LinkedIn של Jeremy P Miller, מחברת Motorstorm, המשחק מוגדר "PlayStation 4 launch title."

PS4-driveclub

מקורות:  LinkedIn, PlayStation Blog

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות