Ouya עוד לא שוחרר אבל שנה הבאה יגיע 'Ouya 2'

מנכ"לית חברת Ouya, מכינה את הקרקע להשקות שנתיות של קונסולת האנדרואיד של החברה.

נראה כי חברת Ouya, לוקחת משוק הסלולר, לא רק את מערכת הפעלה של אנדרואיד, אל גם את תדירות השקת המכשירים שבה. בכנס DICE שמתקיים בימים אלה, אומרת מנכל"ית החברה, ג'ולי אורמן כי "האסטרטגיה שלנו היא מאוד דומה לאסטרטגיה הסלולרית. צפו לקונסולת Ouya חדשה מדי שנה".

Ouya

ומוסיפה כי "יהיה Ouya 2 וOuya 3. אנו מתכוונים לנצל בעתיד מעבדים מהירים יותר, טובים יותר, וכמובן  ירידת מחירים שצפויה להגיע . אז אם אנחנו יכולים לקבל יותר מ 8GB של זיכרון פלאש בקונסולה שלנו, נעשה זאת. ובכך , נוודא שכל המשחקים יהיו תואמים לאחור. "

Julie Uhrman
ג'ולי אורמן, מנכל"ית Ouya

לגבי המפרט של 1 Ouya, היא אמרה, "אנו משיקים קונסולה שיש בה 3 Tegra. זה שבב A9 בעל ארבע ליבות. מאחר וזה לא מכשיר נייד, נחסכנו מעצמנו  התעסקות באיזון של חיי סוללה. אז כש כל הארבעה ליבות פועלות יחד, נקבל  1.6GHz. זה הולך להיות מכשיר Tegra 3 הטוב ביותר בשוק ".

ouya אנדרואיד

בכדי לא לייצר רגלים קרות לקונים פוטנציאלים של הקונסולה, ג'ולי ממהרת להרגיע וטוענת שמשחקים יהיו קשורים לחשבון Ouya של המשתמש, כך שגם אם לקוחות יבצעו שדרוג מדי שנה, הם יוכלו להעביר את התוכן שרכשו לקונסולה הבאה. חברת Ouya  גם הודיעו ​​מוקדם יותר היום על שותפות עם חברת ההפקות Double Fine.

קונסולת Ouya תהיה זמינה בחודש יוני.

מקור: joystiq


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות