Metal Gear Rising: Revengeance דמו ב- 22 לינואר

Konami מודיעה כי הדמו לכותר הבא והמצופה, Metal Gear Rising: Revengeance, ישוחרר ב-22 לינואר. הדמו ישוחרר לאקסבוקס ולפלייסטיישן דרך שירותי ה- Xbox Live,PlayStation Network.

עלילת המשחק תתרחש כמספר שנים לאחר עלילת המשחק המצוין Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, ששוחרר בשנת 2008 לקונסולת הפלייסטיישן 3 בלבד וזכה להצלחה אדירה ולביקורות כמעט מושלמות (94 בסולם מטה-קריטיק).

בכותר הבא לא נחזור לנעליו של סנייק, אלא נשחק דמות בשם ריידן (Raiden), נינג'ה סייבורג הנלחם נגד קבלני צבא עצמאיים. המשחק יכיל מצב קמפיין בלבד ללא אונליין והוא מפותח עבור קונסולות PlayStation 3 ו- Xbox 360.

Metal Gear Rising: Revengeance, נחשף לראשונה בכנס הגיימינג E3 2011. הסרטון שנחשף הציג משחקיות שונה מהכותרים האחרונים, וההפתעה הגדולה היתה שחברת הפיתוח של המשחק היא לא Kojima Productions, אלא מדובר בפיתוח של חברת Platinum Games. שנתיים קודם, 2009, הוכרז כותר בשם 'Metal Gear Solid: Rising' שעלילתו היתה אמורה להתרחש בין Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty לבין Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, אבל, לצערם של המעריצים, חברת Kojima Productions, נתקלה בקשיים בפיתוח המשחק, ובאופן יחסית חשאי, Hideo Kojima ביטל אותו. הנחמה היחידה היא שקוז'ימה יקח חלק במבנה העלילה הכללי של המשחק ובעיצוב דמותו הראשית של ריידן.

החברה גם שחררה היום טריילר בן 7 דקות בשם 'Jack the Ripper' :

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=DD9qlqcNnXg]

המשחק Metal Gear Rising: Revengeance ישוחרר בישראל ב- 22/2/2013 לקונסולות PlayStation 3 ו- Xbox 360.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x