Splinter Cell: Blacklist- סצנת עינויים הוסרה מהמשחק

סצנת עינויים שבה השחקן שמגלם את דמותו של סאם פישר, מנסה לדלות מידע מהאויב, הוסרה בעקבות תגובה שלילית לאכזריותו. הסצנה המדוברת נראתה לראשונה בהדגמה ב- E3 האחרון, שבה סאם פישר מכה את אחד האויבים וברגע המעבר, מחדיר סכין לעצם הבריח של אויב. את חלק העינויים, החברה לא העלתה ליוטיוב אז. בחלק זה, השחקן לוקח שליטה על הדמות וניתנת לו האפשרות להחליט אם לסובב את הסכין כדי להשיג מודיעין ואם לאו.

splinter-cell-blacklist-torture-scene

"הסצנה אינה קיימת עוד", אומר מפיק המשחק אנדרו ווילסון. "אני לא באמת שמעתי שאנשים אהבו את זה …". ווילסון הוסיף כי הסצנה, המתרחשת בדקות הראשונות של ההדגמה, לא בהכרח מצביעה על הטון הכללי של המשחק. ובכלל,  הסצנה הייתה חסרת הקשר ו" בשורה תחתונה, זה נראה כמו חומר די קשה ".

splinter-cell-blacklist-torture"בכל תהליך פיתוח של משחק, תמיד יש דברים שאתה מרגיש שהם לא עובדים . בכל משחק זה קורה, ובסוף חותכים דברים מסוימים", כך סיכם.

חברת יוביסופט, שמפתחת ומפיצה את המשחק, רכשה לאחרונה את חברת THQ Montreal, במסגרת המכירה הפומבית לחברה שפשטה את הרגל. בנוסף, היא  דיווחה כי המשחק יידחה לחודש אוגוסט, וכי מהדורת האספנים תכיל מטוס עם שלט.

Collector's Edition מהדורת אספנים

המשחק Splinter Cell: Blacklist, ישוחרר ב- 20/8/2013, ל-Xbox 360, פלייסטיישן 3, ולמחשב האישי.

מקור: Eurogamer


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות