Minecraft הגיע למכירות של 20 מיליון עותקים

ג'נס ברגנסטן (Jens Bergensten), המפתח השבדי, שהפך למפתח הראשי של המשחק Minecraft ב-2011, צייץ היום בטוויטר שלו, כי סך המכירות למחשב האישי ולמק, הגיעו ל-9 מיליון עותקים, מה שמעמיד את סך המכירות הכללי של המשחק לכל הפלטפורמות על 20 מיליון עותקים.

Minecraft 20m

בחודש שעבר, הודיעה מפיצת המשחק, חברת Mojang, כי סך המכירות למשחק, לשנת 2012, עמד על יותר מ-15 מיליון עותקים. הנתונים מתייחסים לכל הפלטפורמות: iOS, Android, Xbox 360, PC.

משחק minecraft

המשחק מיינקראפט הוא משחק שפותח בתקציב קטן ועצמאי ע"י בחור מוכשר משבדיה בשם Markus Persson כשבהמשך הפיתוח עבר לחברה שהקים בשם Mojang, והעביר את הגה הפיתוח לג'נס.

המשחק מתמקד ביצירתיות ובנייה, ומאפשר לשחקנים ליצור מבנים מקוביות בעלות טקסטורות שונות, בעולם תלת-ממדי. במצב ההישרדות על השחקן לשמור על מד-החיים והרעב, להתמודד עם מפלצות, להשיג משאבים וליצור כלים וחפצים. המשחק שוחרר תחילה בגרסאות אלפא שהתפתחו ושודרגו והשחקנים מימנו את המשחק בכל תהליך הפיתוח עד לגרסתו הסופית שזכתה להצלחה היסטרית גם מצד השחקנים וגם מצד המבקרים.

במאי 2012, שוחררה גרסה מיוחדת לאקסבוקס תחת הקטגוריה- משחק ארקייד. המשחק הפך במהרה למשחק הארקייד הנמכר ביותר בתולדות האקסבוקס 360. 

זה קרה שבועיים לפני ההשקה הכי גדולה של השנה- Call of Duty : Black Ops 2, והמשחק הקטן הזה הצליח לנשל את הכותר האחרון בסדרת COD ולהוריד אותו למקום השני. את זה אפילו FIFA החדש לא הצליח לעשות.

יש לציין כי החברה עובדת כיום על גרסה מיוחדת למשחק, בשם- Minecraft: Pi Edition, שמיועדת לעבוד על המחשב הזעיר והזול-Raspberry Pi. הגרסה תוצע להורדה בחינם.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות