אטארי מודיעה על פשיטת רגל

עבור חובבי הנוסטלגיה מדובר ביום עצוב. שנות ה-80 האבודות, לא היה ילד בכל העולם שלא הכיר את האטארי. קופסת הפלא החומה/שחורה עם הג'ויסטיק השחור, היתה חלומם הרטוב של ילדי שנות השמונים, ואפשרו לילדים להיכנס לעולם המשחקים דרך הטלוויזיה בסלון. או בחדר. בעיקר כדי לשחק משחקים כמו Asteroids או Pong.

atari-575

היום מודיעה החברה שהיא עומדת להכנס לתהליך של פשיטת רגל, בדומה לחברת THQ שהודיעה על מהלך דומה רק לפני חודש וכעת מחפשת מימון. מדובר בחברת Atari Inc האמריקאית.

חברת Atari נוסדה ב-1972 ועברה מאז שינויים גדולים ותהפוכות רבות, וסכנת סגירה, ריחפה מעליה באופן קבוע. בשנת 2003 רכשה חברת Infogrames Inc את השם והלוגו של "אטארי" מחברת "Atari Interactive" ושינתה את שמה ל"Atari Inc". ב-11 באוקטובר 2008, השלימה חברת Infogrames את הרכישה של Atari Inc, מה שהפך אותו לחברת בת בבעלות מלאה. כעת, מסתמן כי החברה האמריקאית מעוניינת להתנתק מהחברה הצרפתית, Atari SA, ואפילו מוכנה למכור את לוגו החברה וכמה מהמותגים החזקים שלה.

Atari-Logo

"תהליך צ'אפטר 11 מהווה את האפשרות האסטרטגית ביותר עבור הפעילות האמריקאית של אטארי, שמנסה לשמור על השווי המובנה שלה ולפתוח פוטנציאל הכנסות שלא מומש בהיותה תחת השליטה של אטארי SA", נכתב בהודעה לעיתונות. החברות האמריקאיות הודיעו שהן מקוות להשיג אישור למימון של 5.25 מיליון דולר באמצעות קרנות.

לאטארי יש למעלה מ-200 משחקים, לשלל הפלטפורמות בשוק. בתקופה האחרונה היא עסקה בעיקר בהתאמה של משחקים נוסטלגיים לטכנולוגיות מודרניות כמו סמארטפונים ומחשבי כף יד, שזכו להצלחה חלקית. בשלב הראשון החברה התאימה את המשחקים : Asteroids, Combat, Centipede, Lunar Lander, Missile Command, Pong, Super Breakout ו- Yar’s Revenge. כשבשלב השני, הודיעו אנשי החברה באוגוסט 2012,  כי בכוונתם להמשיך ולפתח עוד עשרות משחקים דומים. לא ידוע אם המיזם הזה יימשך, אך בחברה דואגים להרגיע ולהכריז כי "במהלך תקופה זו, החברה מתכוונת להמשיך ולפעול כרגיל".

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מאוד עצוב 🙁

עצוב מאוד