Gearbox דחתה הצעה לפתח כותר בסדרת Call of Duty

רנדי פיצ'פורד, מנכ"ל ונשיא חברת הפיתוח המוערכת Gearbox, טוען בראיון לאתר הגיימינג הגרמני KGN, כי חברתו קיבלה הצעה לפתח כותר המשך לסדרת Call of Duty, אך הוא החליט לסרב להצעה.

Gearbox_Software

ויש לו גם הסבר: "אני לא יכול לראות שיש למה לשאוף בפיתוח שכזה. קיימים שני תרחישים שנסכים לעבוד על פרויקט שכזה: ראשית, אם המשחק לא היה בא לעולם בלעדינו. שנית, אם אנחנו באמת יכולים לתרום משהו חדש למותג קיים, להציע נקודת מבט ייחודית או גישה חדשה."

gearbox-software-interview
Randy Pitchford, מייסד ונשיא החברה

רנדי מוסיף: "זה לא היה המקרה עם Call of Duty. האנשים שמספקים את כותרי Call of Duty מחויבים לספק למעריצים את המוצר שהם דורשים, מאחר והם חייבים לדבוק בכללים של הסדרה, ואני לא ממש רואה את האתגר הגלום בדרך זו. זה לא ישפר את המוניטין שלנו כאולפן וזה לא ממש יניע את צוות הפיתוח שלנו. זו דעה מאוד אישית ולא התכוונה להישמע מתנשאת".

בנוגע לפיתוח של משהו שונה הקשור לסדרה כמו ספין אוף ל- COD, רנדי מבטל ומכריז שאם היה רוצה לחזור ולפתח משחק יריות בגוף ראשון מלחמתי, לבטח היה מפתח עוד כותר בסדרת Brothers in Arms.

ואני אומר, הלוואי. Brothers in Arms היתה אחלה סדרה שלא זכתה מספיק להערכה והגיע הזמן לכותר חדש ומרענן. בינתיים, נותר לנו לחכות לכותר הקרוב שהחברה חתומה עליו, הלא הוא- Aliens: Colonial Marines שישוחרר בחודש הבא. המחשב שלכם כבר מוכן בשבילו?

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wuEBjcSxPK0]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

טוב מאוד שלא הסכימו
בטח קולאוף דיוטי הבא בצרות פיתוח
הלוואי וייכשל