Pokemon X and Y הוכרז ל- 3DS

Pokemon X Pokemon Y

סדרת פוקימון המתמשכת של נינטנדו מאלצת את חברת נינטנדו להביא משהו חדש לכותרים הבאים. החברה מודיעה כי הכותרים החדשים יביאו לסדרה את אנימציית התלת-מימד בפעם הראשונה , עם דמויות חדשות, סביבות חדשות, ופוקימונים בעלי מודל 3D מלאים.

נינטנדו מנסה להציג כמה שיותר שינויים, התחלה של דור חדש בסדרה, עם חשיפה של שלושה פוקימונים חדשים שייקראו- Chespin, Fennekin, וFroakie.

נינטנדו לא הודיעה בדיוק כמה פוקימונים ניתן לאסוף במשחק החדש אך בנוסף לפוקימונים החדשים שחשפה, היא חושפת גם את הזהות של הפוקימון האגדי עלום השם, שהתגלה כציפור ענקית ואייל עם קרנות זוהרות.

אולי הבשורה הגדולה ביותר לפוקימון X ו-Y היא שהמשחקים החדשים ישוחררו ברחבי העולם כמעט בו זמנית בחודש אוקטובר. להבדיל מהמשחקים האחרונים בסדרה שהושקו לראשונה ביפן, עם גרסות האמריקניות ואירופיות שהגיעו כעבור מספר חודשים.

הכותרים האחרונים בסדרה של 2012, 'הגרסה השחורה 2' (Black Version 2) ו'הגרסה הלבנה 2' (White Version 2), אשר סמנו את הירידה בפופולריות הסדרה מכרו רק 867.000 עותקים בחודש הראשון שלהם. לעומת 'פוקימון שחור ולבן' (Pokemon Black and White) המקורי, שמכר 2,500,000 עותקים בחודש הראשון לשנת 2011. הסיבה לירידה במכירות היא שהכותרים האחרונים היו דומים מדי לאלה שקדמו להם ולכן המעריצים לא השתכנעו שמדובר במשחקים שונים, ואת זה רוצה החברה לתקן, עם הכנסת אנימציות ה-3D לכותר החדש.

פוקימון X ו-Y גם צפוי לסייע למכירות מערכות 3DS בתקופת החגים, שאמורים לתת למשתמשים סיבה מספיק טובה לשמור על הנינטנדו כמכשיר גיימינג נייד עיקרי, בעיקר כשבחוץ, יש מבול בלתי נמנע של טאבלטים, טלפונים חכמים ומכשירים ניידים שיצוצו לאורך כל השנה.

המשחק Pokemon X and Y ישוחרר בישראל ובכל העולם בחודש אוקטובר 2013 לקונסולה הניידת 3DS.

Pokemon-X-Y-sm

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WNr6wQfNfK4]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחי בעננים -תודה!