PS2: סופה של תקופה- סוני מפסיקה את היצור

את חגיגות הבר-מצווה של הקונסולה המצליחה בכל הזמנים,  PlayStation 2 , כנראה שלא יחגגו ביפן.

אחרי כמעט 13 שנים, הקונסולה שמכרה 155 מיליון יחידות ושהצליחה לשרוד עד היום, האתר famitsu, מדווח כי ביפן, מדינת האם של הקונסולה, הייצור נפסק. סוני גם אישרה כי הייצור ייפסק בהדרגה בשאר העולם, ובכך החברה חותמת תקופה של הקונסולה הטובה ביותר בכל הזמנים- הפלייסטיישן 2.

בשנת 2000 שוחררה הקונסולה בעולם ונחלה הצלחה היסטרית, הודות למשחקי 3D חדשים ועצם היותו נגן DVD ששכנעו רבים לרכוש את הקונסולה הנכספת שלא היו לה כך-כך מתחרים. לקונסולת ה- PS2 פותחו עד היום קרוב ל- 11K משחקים ובשלב הזה עדיין לא מדובר על קבורה המונית שלה בשאר העולם. במקביל עדיין מפתחים משחקים לקונסולה, כמו Final Fantasy XI: Seekers of Adoulin שהולך לצאת ביפן במרץ, כך שלמרות שהייצור יפסק, כנראה שהנוכחות שלה במאות מיליוני בתים בעולם, תמשיך לעניין מפתחי משחקים, כמו גם צרכנים.


יכול מאוד להיות שבחברת סוני מתחילים להכין את השטח לקראת קונסולת הדור הבא שלה, PlayStation 4. שכן, גם במיקרוסופט כנראה מכינים את הקרקע לקראת השקה של ה- Xbox 720. בתערוכת E3 השנה, אני מקווה שאחת החברות, רצוי שתיהן, תכרזנה על הקונסולה הבאה שלהן. בינתיים, התחזיות מצביעות על ניצחון עתידי למיקרוסופט.

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"ניצחון עתידי למייקרוסופט"
ניצחון בליצור קונסולה שהצליחה להיות פחות כושלת מהwii u.