יוביסופט מונעת מבעלי Unity לתבוע את החברה ע"י הפיצוי

acu hiding catch
איפה מתחבא הקאץ?

יוביסופט כוללת התחייבות מיוחדת בהסכם הפיצויים שמקבלים בעלי ה-Season Pass של Assassin's Creed Unity על ידה הם מוותרים על הזכות שלהם לתבוע את החברה על הבעיות ב-Unity.

Assassin's Creed Unity הושק בחודש שעבר והבטיח שינוי במונחים של מכניקה בסדרה המצליחה של יוביסופט, כאשר שופצו מערכות שונות במשחק, כגון: הקרב, התגנבות, ותנועה. בשורה התחתונה, בכל אופן, התוצאה הייתה משחק מלא בגליצ'ים ומגוון רחב של בעיות.

live updates

יוביסופט מנסה לתקן.

לפי המשוב של הלקוחות, יוביסופט מבטיחה לשפר את המשחק באמצעות עדכונים, שעד כה לא צלחו בתיקון בעייות עיקריות במשחק, ומנסה להרגיע את הרוחות בעזרת מערכת פיצויים.

כהבעת התנצלות על המשחק המקולקל, יוביסופט הכריזה שהרחבת "Dead Kings" שהיתה אמורה להגיע לקוני ה-Season Pass או דרך קנייה בנפרד, תהיה חינמית לכל בעלי Unity. יותר מזה, אלו שקנו את ה-Season Pass שבוטל יקבלו פיצוי, משחק אחד כתחליף להשקעה ב-Season Pass.

לא טלית שכולה תכלת – למשחק החינמי יש קאטץ'.

משתמש חד-עין מ-NeoGAF קרא את התקנון מלא התנאים וההגבלות עליו מחוייבים לחתום גיימרים לפני קבלת המשחק החינמי. בין התנאים, ישנה התחייבות לוויתור על הזכות לתבוע או לקחת חלק במהלך משפטי נגד יוביסופט.

אתם יכולים לראות תרגום של ההסכם למטה, עם כל החלקים החשובים, כולל החלק בוא הם מציינים שגם בני משפחתם של הקונים אינם רשאים לתבוע את יוביסופט כשזה נוגע ל-Assassin's Creed Unity, ה-Season Pass, או הצעת הפיצוי.

את/ה, ללא דרך לחזור בעצמך, וללא תנאים, משתחרר/ת, מוותר/ת, ופורק/ת לתמיד את הזכות לתבוע את Ubisoft Entertainment S.A […] האחריות מוטלת על כל הקרוב אליך, ממונים (הורים), יורשים, ושאר קרובי המשפחה, כל אלו מוותרים על כל הטענות, דרישות, האשמות, תביעות […] הנובעות מ- או הקשורים לרכישת […] משחק הוידאו "Assassin's Creed Unity" ו/או "Assassin's Creed Unity Season Pass" על כל פלטפורמה באשר היא הקשורה לקמפיין, אין זה משנה אם נגרמה על ידי רשלנות של כל צד הקשור או אחרת.

בעוד הסכמים כמו אלו אכן נפוצים, הסכם זה עדיין משקף את מצבה הניהולי האומלל של יוביסופט בכל הקשור לכישלון של Assassin's Creed Unity, ולזה נוספים העדכונים שכשלו לתקן בעיות רציניות ואף נוספו בעיות יחד עם הפאטצ'ים.

אם קניתם את ה-Season Pass, והחלטתם לוותר על הזכות לתבוע את יוביסופט, אתם יכולים לתפוס לכם את המשחק החינמי כבר עכשיו לא משנה על איזו פלטפורמה אתם משחקים.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חברה בדיחה, הפכה מהחברה האהובה עליי לחברה השנואה עליי בזמן כל כך קצר.

כמה שאתה צודק.