Assassin’s Creed 4 – כל הביקורות כאן

assassins_creed_4_black_flag_reviews

הכותר החדש בסדרת ההתנקשות, והמשחק הכי גדול של יוביסופט השנה שוחרר. פרויקט המים השאפתני של החברה בעידן הפיראטים זוכה לביקורות טובות

אחרי הדחיה של Watch Dogs לשנה הבאה, Assassin’s Creed 4 הופך להשקה הכי גדולה של יוביסופט. אחרי חודשים של חשיפות, טריילרים וסרטונים וכלה בטריילר ההשקה ל AC4, מגיע רגע האמת, הביקורות. אססינס קריד 4 שוחרר וחלק מהמבקרים ביססו את הביקורת שלהם על גרסת הפלייסטיישן 4 וגם על הקונסולות הנוכחיות כדי לבחון את ההבדלים. גרסת ה PC עדיין לא שוחררה, אבל ביוביסופט מבטיחים כי יהיה שווה לחכות לאפקטים המדהימים שבה. אז מה חושבים המבקרים על תור הזהב של הפיראטים במשחק Assassin's Creed IV: Black Flag?

האתר IGN העניק למשחק את הציון 8.5/10 בביקורת  חיובית:

Assassin's Creed IV: Black Flag הוא משחק עצום ויפייפה שנותן לכם את החופש להנות בדרך שלכם. העולם המדהים של המשחק, גרם לי לבלות בו לזמן רב יותר מכל משחק אחר בסדרה, למרות שהסיפור שלו הוא לא החזק ביותר.

Assassin’s Creed 4 ביקורות

האתר גיימספוט העניק למשחק ציון מעולה 9/10 וחוץ ממולטי שלא מחדש הרבה ומשימות האזנות סתר רבות מדי, מדובר באחד הכותרים הטובים בסדרה:

מעבר לעולם המדהים, התוסס שנותן לכם ים של סיבות ללכת לחקור אותו,יש היקף מדהים למה שאתה יכול לעשות באססינס קריד 4, עם הרמוניה בין החלקים המרכיבים אותו, שמעודדת אותך לנסות את כל זה, וסיפור שמחזיק אותך שקוע לאורך כל העניין.

Assassin’s Creed 4 ביקורת

אתר הטריילרים גיים-טריילרס טוען שמדובר במשחק הטוב בסדרה. הציון 9.2/10:

אמנם עדיין יכולה להיות שיפור מסוימות במכניקת הליבה של המשחק, אבל סיפורו של הדגל שחור, והמערכת שיוביסופט בנתה, יוצרים משחק טוב ומלוכד יותר מאססינס קריד השלישי. זה לא רק משחק אססינס קריד הטוב ביותר עד כה, אלא גם אחד מהמשחקים הטובים ביותר עבור אוהדי פירטים.

 

האתר וידאו גיימר העניק למשחק ציון נמוך יחסית, 7/10. הסיבות: AI מאכזב ומשימות שחוזרות על עצמן:

יוביסופט צריכה לבנות מחדש את כל הגישה של הסדרה בנוגע להתגנבות ובינה מלאכותית, או לנסות משהו קיצוני. אחרת כל המשך עשוי להפוך למשחק בוהק, משעמם.

אססינס קריד 4 ביקורותלהלן שלל הציונים הוביקורות למשחק Assassin’s Creed 4

Assassin's Creed IV: Black Flag שוחרר ב-29 לאוקטובר לקונסולות PS3, Xbox 360 וגם לWii U. שחקני ה-PC וה-Wii U באירופה ייאלצו להמתין לפחות עד ל 19 בנובמבר. המשחק גם יגיע לPS4 ול-Xbox One ביום ההשקה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני אישית היתי נותן לזה 9.2-5 זה משחק כייף מאוד, ומאוד מומלץ!!! (PC)

עוד משהו, נקבל ביקורת גיימפרו למשחק? :>

האמת, חשבתי להציע לך אילן 🙂

lol
אין בעיה 😛

זה רק אני או שגיימספוט הורידו את ה"0.5" מהציונים שלהם?

נכון. במסגרת שדרוג האתר שלהם, הביקורות עגולות.

http://www.gamespot.com/reviews/

…וזה לא ממש טוב.

הבעיה עם סולמות 1-10 עגולים היא שזה מגביל מאוד את הדירוגים למשחקים. אני מעדיף את סגנון הדירוגים של איי ג'י אן וגיימטריילרס, בעיקר בגלל שהם יותר גמישים.

צודק!

לומר את אמת, ציפיתי לביקורות גבוהות יותר, אבל פאק איט! טוב לדעת שיוביסופט מנסה לחדש בזיכיון שמתחיל להתעייף.

משחק מעולה ומומלץ!

ביקורות מעולות האמת

10
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x